Cand am vazut cuvantul FERICIRE pe Blogal am cascat ochii mari cat cepele si mi-am zis in sinea mea: O conferinta despre fericire la noi in Romania? E posibil asa ceva cand, pare ca toata lumea alearga dupa masinute scumpe, posetute, vile cu etaj, produse de lux, statut, recunoastere, competitie, trofee… de tot felul, ambalaje frumos mirositoare, poleite si colorate sau se gandeste cum sa-si plateasca creditu’, stressul zilei de maine etc etc etc?

Nu o sa ma apuc aici sa dau o definitie a fericirii, dar pot sa spun, dupa “experimente de propria piele” ca fericirea sa gaseste “sapand” in adancul fiintei tale. Si se poate educa, devenind o alegere personala in viata de zi cu zi.

Cand ma gandesc la ce ma face face fericita, am o lista lunga : sa descopar si sa explorez, sa scriu, hoinareala prin lume (calatoriile), sa stau in natura, sa merg la munte, sa ma las surprinsa, oamenii tonici, blandetea si bunatatea, culorile vii, un barbat manierat, galant, inteligent si elegant, tihna, sa am timp pentru lucrurile care imi plac, sa citesc, cineva care ma iubeste pentru ceea ce sunt si asa cum sunt, animalele, florile, sa fiu inspirata, sa imi reuseasca ceva ce mi-am propus, credinta, sa vad partea frumoasa din lume si din oameni, sa dansez pe o muzica buna, sa trag in piept aer curat, senzatia de confort psihologic, cand Universul raspunde dorintelor mele, verdele naturii primavara, modelele de valoare catre care tind in viata, o discutie interesanta si un schimb de idei care ma “imbogateste”.

Si nu in ultimul rand, ba chiar in primul, as putea spune, scrierea acestui post ma face al naibii de fericita.


Ca sa nu mai lungesc vorba, cica exista in tarisoara noastra un Institut pentru Fericire care face o Conferinta despre Fericire in perioada 5-6.10.2013. 
0 Responses

Trimiteți un comentariu