Citeam in revista Unica (pentru sectiunea Revista presei, pe care o voi actualiza in curand), despre un subiect interesant despre designerii romani si sursele lor de inspiratie.

Despre vision board (un colaj despre felul in care vrei sa arate viata sau afacerea ta, plin cu tot felul de lucruri – decupaje, texte, imagini care sa iti reflecte viziunea si care trebuie plasat intr-un loc strategic, de care sa dai cu nasul in fiecare zi ca te inspire) mai auzisem eu, citind tot felul de materiale din sfera dezvoltarii personale.

Mood board-ul asta e un instrument de lucru pentru cei care se ocupa de creatie. Insa cred ca poate fi extins la orice domeniu – mai ales la blogging, unde inspiratia si creativitatea joaca un rol crucial.

Deci mood board-ul este o colectie de lucruri menite sa te inspire si sa te incante, sa te faca mai creativ.

Asa ca m-am apucat sa imi fac si eu un mood board pentru ca mi s-a parut interesanta ideea si am inceput bineinteles sa ciopartesc revistele mele glossy pe masura ce le terminam de citit.

E foarte fun si very inspiring caci nu am mai decupat de niste ani buni (uitasem ce placut poate fi dar si migalos in acelasi timp), iar colaje cu chestii interesante care sa ma inspire nu am facut niciodata desi tot timpul admiram panourile de pluta in care prinzi cu pioneze colorate tot felul de chestii.

Vedeti mai jos niste instructiuni despre cum sa va faceti un mood board.


La mine este deocamdata work in progress dar promit ca dupa ce umplu bucata de carton aleasa pe post de suport, o voi poza ca sa va arat cum arata mood board-ul meu.

Voi aveti asa ceva? Daca da, astept si eu poze, sfaturi, pareri, idei………si lista poate continua. J
4 Responses
  1. Tu ce program folosesti?


  2. Unknown Says:

    Program pt ce?


  3. Mood board. e ca un scrapbook digital. Cum il faci intr-un anumit program, sau manual din decupaje? ai zis ceva in articol de decupat din reviste.


  4. Unknown Says:

    Habar nu aveam ce e ala scrapbook dar vad ca se refera mai mult la albumele de familie. Eu ma gandesc sa fac un colaj de tot felul de lucruri, decupaje in principal, nu ceva digital deci nu folosesc un program anume dar la pasul 5 iti da niste exemple de programe daca te intereseaza.


Trimiteți un comentariu