La sfarsitul lunii aprilie a avut
loc ce-a de-a VII-a editie a Atelierelor de Idei Unica in cadrul careia s-a
discutat despre branding personal la Hotel Epoque.
Cele 4 invitate impreuna cu Raluca Hagiu, redactor sef Unica |
A fost un subiect interesant care
ma interesat in mod deosebit. Mai ales cand ma gandeam la blogul meu si la ce ar
mai trebui sa fac ca sa ma “imbunatatesc”.
Cristina Stanciulescu (publisher
Ringier Romania) a dat exemple de oameni cu branduri puternice (Gheorghe Hagi,
Horia Brenciu) si ne-a mai spus urmatoarele :
- Pentru a deveni un brand ai nevoie de expunere, insa nu oricum, nu in exces, iar notorietatea nu este suficienta
- Integritatea, autenticitatea si constanta sunt esentiale pentru ca altfel publicul te simte atunci cand joci un rol si iti pierzi credibilitatea
- Ca sa-ti construiesti o imagine si un brand solid este necesar sa fii tenace si perseverent
- La acest cocktail se mai adauga expertiza in domeniul in care activezi, unicitate, relavanta, rezultate bune si intentii pozitive, adevarate nu disimulate. Binele creaza empatie publica, ceea ce este de mare ajutor brandului personal
Cristina Stanciulescu, publisher Ringier Romania |
Cristina Bazavan (jurnalist) a vorbit
despre cum si-a construit cariera si cat a muncit pentru “numele sau”. A spus
lucrurilor pe nume si prezentarea ei a facut sa se aprinda multe “becuri” in
capul meu.
- O persoana devine brand atunci cand scoate bani din numele sau. Numele este foarte foarte important.
- In cazul angajatilor, acestia trebuie sa-si puna intrebarea Pentru ce ar trebui sa fiu recunoscut/a?
- Este deosebit de util sa afli cum te percep oamenii. Ea si-a intrebat proprii cititori pe blogul personal. Asta este cel mai util feedback pentru ca te ajuta sa iti ajustezi strategia de branding personal, iti arata ce ai gresit si unde ar trebui sa mai lucrezi pentru a fi in concordanat cu propriile valori, obiective si prioritati.
- Foarte importante sunt recomandarile internationale care sa vorbeasca despre performantele tale (Aici mi-am dat seama ca am si eu cu ce ma mandri in ceea ce priveste bloggingul)
- Invata, studiaza, informeaza-te si munceste ca sa-ti construiesti brandul personal
- “Diferentiaza-te. Alfel ai sa mori” Al Rice
Vedeti mai jos si alte sfaturi “pretioase”
zic eu si usor aplicabile in mai multe domenii.
Iuliana Tudor (producator si
realizator TV) m-a impresionat foarte placut ca aparitie. E la fel de frumoasa
ca la televizor si arata impecabil din cap pana in picioare. O adevarata diva.
- Nu a avut in minte o strategie clara de branding personal, ci a facut totul din placere….la inceput
- Isi face meseria cu pasiune insa are niste standarde inalte, munceste mult si se documenteaza temeinic
- Pretuieste educatia, cunostintele si valorile adevarate (cum ar fi familia)
- Respecta-te pe tine si pe ceilalti. Este important cum te prezinti
- Pune-ti din cand in cand intrebarea Cine sunt eu? E un bun exercitiu
- S-a asociat numai cu marci cu care a identificat valori comune
Cea mai scurta a fost prezentarea
Adelei Popescu (actrita) care a fost extrem de sincera si de autentica si a
recunoscut cu onestitate ca tot ce a trebuit sa faca, dupa ce a avut norocul sa
ajunga sub obladuirea Media Pro, a fost sa respecte regulile impuse si sa ii
lase pe profesionisti sa se ocupe de promovarea ei.
Nu se considera nici foarte frumoasa
nici foarte talentata insa de ceva timp “pastoreste” un blog personal.
Imagini din arhiva personala si de pe Atelierele de idei Unica
Trimiteți un comentariu