Azi se incheie a doua saptamana din cura mea de detoxifiere cu argila. De fapt s-a incheiat de vineri, din motive “tehnice”. Iar acum sunt intr-o pauza.


Meniul a aratat cam asa :

Supa de rosii cu galusti
Tocanita de dovlecei
Budinca de macaroane cu branza si smantana
Cascaval, oua, rosii, castraveti, humus, pasta de anchoa, iaurt cu seminte de in
Pastrav la gratar + salata (rosii, castraveti, ardei peste care am presarat in si seminte de susan crude + ulei si otet ca la orice salata. Am descoperit ca e chiar delicioasa combinatia)
Dulciurile mele obisnuite (mini prajituricile de la Lidl si biscuiti)
Prajitura cu visine
Multe visine + mere
Alune

Cat despre starea mea generala, tot lancezeala imi da tarcoale. Asa ca nimic spectaculos in aceasta saptamana.

Insa cred ca trebuie sa am rabdare caci efectul acestei cure se va vedea in timp.

In aceasta pauza, voi continua cu acelasi tip de alimentatie.

Imagine preluata de la www.kudika.ro




0 Responses

Trimiteți un comentariu