Marti am participat pentru prima data la un seminar tinut de Lorand Suares Szasz, intitulat "21 de metode pentru a creste afacerea ta" la Crystal Palas Ballroom.

Timp de 3 ore ne-a “impuiat capul” cu tot felul de strategii despre vanzari, marketing, fidelizare a clientilor, dezvoltare personala, economie si finante.

Foarte complet mi s-a parut. Mi-a placut felul in care ne-a povestit despre fiecare strategie in parte, felul haios dar percutant de a spune lucrurilor pe nume si punctul pe i. Cel mai mult mi-a placut cand ne-a vorbit despre ciclurile economiei. Eu nefiind ASE-ista si neavand prea mare legatura cu finantele si economia, habar nu aveam care sunt semnele care anunta inceputul sau sfarsitul unei crize si care sunt ciclurile economice. Asa ca la asta am chiulit urechile.

Ascultandu-l, mi-am dat seama ca unele strategii deja le folosesc chiar fara sa imi dau seama si fara sa stiu ca sunt strategii.

Si mi-a placut tare mult paralela pe care a facut-o, vorbind la un moment dat despre relatia dintre barbati si femei. Drept sa spun asta chiar a fost o surpriza pentru ca nu ma asteptam sa abordeze un astfel de subiect la un seminar despre afaceri. A fost chiar savuros, mai ales in felul onest si sincer de a prezenta lucrurile, fara sa se dea pe dupa cires. J

Sfaturile lui au fost utile si pe unele chiar daca le mai stiam, acum altfel am percutat asa ca am plecat de la seminarul lui cu o stare tare buna si cu multe idei….…nastrusnice. Pe care chiar am de gand se le pun in aplicare de data asta. Iar motivatia mea s-a urcat pana la cer J.

Asa ca urmariti-l in orasul vostru pentru ca va garantez ca merita sa investiti 3 ore din timpul vostru mergand la seminarul lui Lorand.


P.S. Mi-au placut tare mult si papioanele facute de minunata sa sotie Vania J
0 Responses

Trimiteți un comentariu