Abia asteptam o asemenea campanie – Brandul de tara al Romaniei - pe
Blogal. Mai ales ca acum, am in sfarsit ocazia sa imi exprim parerile cu
privire la acest subiect care ma preocupa dar pe care nu l-am abordat inca pe blog.
Mi-ar placea foarte mult sa particip la intalnirea cu doamna Ministru al
Turismului pe care am urmarit-o in mai multe randuri in emisiuni de televiziune
vorbind despre planurile si proiectele pe care ministerul doreste sa le
desfasoare sau pe care deja le-a pus in miscare. As avea multe sa ii spun atat
ca simplu cetatean, observator al realitatii inconjuratoare, cat si ca semi
specialist in turism. Am agenda cu subiecte de discutie si cu planuri aproape
gata, mai trebuie doar sistematizata. As vrea sa ma convinga, ca ceea ce spune
la televizor nu sunt doar vorbe frumoase, nu sunt doar forme fara fond. Cred ca
a venit timpul ca guvernantii sa mai asculte si parerea poporului. Ca, slava
Domnului, pe subiectul turism, ca si la fotbal tot romanu’ se pricepe si ma
gandesc ca ascultatul nu costa bani, ba chiar ar putea scuti niste bani de la
buget pe consultanta si idei care se cumpara cu bani grei.
Eu una m-am saturat ca noi romanii sa fim in toate studiile pe ultimele locuri
si mai ales in domeniul turismului cand ar trebui sa fim printre primele tari
din lume, pentru ca avem cu ce sa ne mandim si asta o stie toata lumea. Cred
ca a venit timpul sa transformam Romania intr-un « land of choice »
real. Sloganul asta nu e chiar atat
de lipsit de substanta, desi multi au ras de el pentru ca suna putin ciudat. Insa
are un sambure de adevar.
Cred ca cei mai buni ambasadori ai unei tari sunt chiar cetatenii ei si
vorbesc din experienta proprie. Spun cu mandrie ca in timpul stagiului meu
Erasmus in Italia, in timpul facultatii, m-am simtit datoare sa fiu un
ambasador al tarii mele si pot afirma raspicat ca tuturor oamenilor, de toate
nationalitatile cu care am venit in contact, atat din mediul academic cat si
din afara lui, am reusit sa le schimb parerea despre Romania si sa le scot din
cap toate prejudecatile negative pe care le aveau la adresa tarii noastre.
Am ales sa particip, sa promovez si sa ma implic activ in aceasta campanie
pentru ca ma identific cu chestiunea in cauza. Dincolo de faptul ca ma preocupa
domeniul turismului in Romania, consider ca acest demers legat de brandul de
tara, se potriveste foarte bine cu mine si cu blogul meu. La fel ca si tara
asta care are atat de multe lucruri de oferit si este gresu sa alegi ceva, la
fel a fost si atunci cand m-am hotarat sa imi fac un blog si nu ma puteam hotara
ce domeniu sa abordez. Am fost sfatuita sa imi aleg un singur domeniu pentru a
evita fragmentarea si disiparea atentiei, insa mi-am dat seama ca nu pot face
asta pentru ca am foarte multe arii de interes, foarte multe lucruri de spus si
nu ma pot limita. Asa ca am decis sa imi fac un blog generalist. Sunt
constienta ca pentru a construi un brand este cu totul altceva insa aceasta
asemanare ma face sa ma simt « mai prietena » cu demersul Blogal.
Sunt foarte curioasa si voi urmari cu interes aceasta campanie si rezultatele
pozitive pe care sper sa le produca.
De aceea, va rog pe cei care cititi acest articol si carora va pasa sa
completati chestionarul de mai jos care este interesant, un exercitiu de
imaginatie si face parte dintr-un studiu initiat de bloggeri, care isi propune sa afle care este perceptia romanilor in legatura cu brandul de tara. Gandi-ti-va ca
acum aveti ocazia de a va spune parerea si de a da ceva inapoi acestei tari
prin contributia la studiul propus de bloggeri. Acolo unde decidentii nu au
reusit, sper sa reuseasca blogosfera.
Pentru chestionar intrati aici : http://obsurvey.com/S2.aspx?id=7D807C09-63DD-4483-9A96-969068A3B86C
Articol scris pentru CampionatulNational de Blogging
Trimiteți un comentariu