De curand, a inceput sa ma cam preocupe subiectul persoanelor care ma “urmaresc” pe Facebook. Follower-ii mei, caci despre ei este vorba, au ajuns actualmente la 30 si de ceva timp incoace am inceput sa ma gandesc oare ce i-a “manat” pe acesti oameni sa ma urmareasca. Pe unii ii cunosc, pe altii absolut deloc. Pe unul chiar l-am intrebat DE CE? insa nu mi-a raspuns.

La un moment dat chiar am pus o intrebare pe wall-ul meu care le era adresata insa..…..pauza. Nimeni nu a dorit sa imi satisfaca aceasta curiozitate.

Am sa va spun povestea celui mai recent adaugat Follower. Este vorba de o EA si are are numarul 30 (apropos de “suntem toti niste numere” ha ha!). Pentru mine 30 e un numar norocos iar intamplarea prin care ea a ales sa imi devina Follower mi se pare cu totul si cu totul deosebita si neasteptata. Asa ca, avand permisiunea Erikai Marton (caci despre ea este vorba), va voi reda mai jos toata convorbirea de pe Facebook.

“Conversation started February 26, 2013

Madalina Maria Iancu                                                                 2/26, 12:40am
v-o pot expedia eu in cazul in care nu o gasiti online.

Thursday

Marton Erika                                                                                 9/19, 9:13pm
m-as bucura f mult ,as dori inelul lui Damon dar cu initiala ,,A,,va rog sa imi spuneti cum se procedeaza?multumesc anticipat

Madalina Maria Iancu                                                                 9/19, 9:26pm
Buna seara,
Nu mai vizualizez restul convorbirii si nu mai stiu despre ce era vorba. Imi puteti aduce aminte ce am discutat?

Marton Erika                                                                                9/19, 10:16pm
 deci eu am scris la Vampire Diaries ca as dori sa cumpar online un inel ca si a lui Damon,doar ca eu as dori cu initiala ,,A,, si nu stiu cum se procedeaza ,si am primit mesaj de la dumneavoastra ca mi-o puteti expedia in cazul ca nu o gasesc online.

Madalina Maria Iancu                                                                  9/19, 10:22pm
va suparati daca va raspund in weekend? sunt putin ocupata acum si nu am timpul necesar sa va raspund. ma voi interesa

Marton Erika                                                                              9/19, 10:36pm
cum sa ma supar:)ok astept raspunsul in weekend.multumesc:)

Sunday

Madalina Maria Iancu                                                                9/22, 2:33pm
m-am uitat pe filme online dar nu imi suna nimic cunoscut. pur si simplu nu imi aduc aminte de ce si in ce context v-am scris mesajul ala. nu aveti un link ceva?

Sunday

Marton Erika                                                                              9/22, 11:01pm
probabil s-a intamplat din gresala.eu am crezut ca mi-ati raspuns la intrebarea mea in legatura cu un inel a lui Damon care se vinde online.si am primit acest raspuns de la dv.:v-o pot expedia eu in cazul in care nu o gasiti online,,.se vede mai sus ...eu cred ca a fost o gresala ,iar eu am crezut ca e vb de inel.oricum va multumesc ca v-ati interesat.am gasit deja emailul unde trebuie sa trimit comanda.va multumesc inca odata.

Madalina Maria Iancu                                                               9/22, 11:37pm
nu aveti pt ce. scuze pt incurcatura

Marton Erika                                                                               9/22, 11:55pm
 nici o problema,imi pare bine de cunostinta!    

Madalina Maria Iancu                                                               9/22, 12:13am
si mie J

Pe scurt, povestea e asa. Prin februarie, cautand pe net un alt serial cu vampiri am dat peste Vampire Diaries. Si m-am uitat doar la primul episod ca m-a plictisit enorm si am renuntat repede.

Nu o cunosteam pe Erika si nici pana in ziua de azi nu stiu ce a fost in capul meu cand i-am scris mesajul asta si care era contextul.

Si de a doua zi am vazut ca a ales sa imi fie Follower.

Ceea ce pot spune este ca m-a suprins in mod placut atitudinea ei fata de mine, o straina de pe net, asa ca alte comentarii mi se par a fi de prisos.


0 Responses

Trimiteți un comentariu