Din cate stiu, numai lui Mos Craciun i se trimit scrisori, insa m-am intrebat intotdeauna cum stie Mos Nicolae ce cadouri sa aduca daca el nu primeste scrisori? O fi telepat, ca altfel nu-mi explic. In orice caz, daca are obiceiul sa citeasca bloguri, eu m-am gandit sa-i dau o mana de ajutor, in ceea ce ma priveste.

In aceasta perioada sunt in cautarea unor cizme care sa le inlocuiasca pe cele de anul trecut. Sunt o mare iubitoare de cizme pentru ca mi se par ideale in sezonul rece pentru a-mi proteja piciorusele de frig. As dori sa gasesc o pereche de cizme versatile, pe care sa le pot asorta usor (preferabil intr-o culoare neutra sau o nonculoare) si care sa fie destul de comode caci am o viata destul de activa si alerg mult.

Cizmele pe care le caut trebuie sa aiba urmatoarele caracteristici:

  • Sa fie potrivite pentru zilele racoroase dar si pentru cele ploioase. Deci sa fie impermeabile.

  • Sa fie de preferat negre ca sa le pot asorta usor.

  • Sa fie dragute si de bun gust insa in acelasi timp sa le pot purta si cu pantaloni dar si cu fuste. Deci te-ai prins multifunctionale. J

  • Sa fie deasupra gleznei caci sunt friguroasa, dar in acelasi timp am glezna subtire si delicata, deci ai grija sa urmareasca linia piciorului. Atentie sa nu fie prea largi!

  • Sa fie comode si usoare, caci am de alergat cat e ziua de lunga mai ales ca se apropie luna cadourilor.

  • Sa se inchida cu fermoar ca sa le pot incalta repede si usor.


Mosule draga daca nu ai nici o idee, sau stai prost cu timpul (ca si mine de altfel J), poti sa mi le aduci chiar pe astea.


P.S. Asta e lista scurta doar pentru Mos Nicolae. Pentru Mos Craciun lista e mai lunga. J
5 Responses
  1. mica Says:

    Mada - iti doresc sa ti le aduca!!!! ASA cum ai nevoie!


  2. Unknown Says:

    nu ai gusturi rele :-)


  3. Unknown Says:

    Sa dea Domnul sa mi le aduca ca alfel singura nu mi le pot face cadou :)


  4. Unknown Says:

    Sunt dragute si versatile. M-au dus cu gandul la cele pentru echitatie. Insa au un mare deavantaj...pretul :)


  5. Unknown Says:

    ce inseamna . anonimule?


Trimiteți un comentariu