Saptamana trecuta am participat la 2 evenimente WOW care au avut un foarte mare impact asupra mea pe multe paliere.

Joi seara (30 ianuarie), pe un ger cumplit, m-am aventurat prin zapada la un nou eveniment marca 121.ro, atrasa fiind de titlul interesant ”Descopera puterea creatoare a esentei tale feminine”  si de faptul ca era destul de aproape de mine, ca locatie. Altfel nu stiu daca m-as fi urnit din casa pe frigul ala.



Am simtit ca este ocazia perfecta de a explora si descoperi lucruri noi si interesante si a de a mai cunoaste oameni noi.

Imi era dor de femeile minunate, membre ale comunitatii 121 si de intalnirile cu ele de la care plec mereu cu o stare de spirit mult imbunatatita si cu inspiratie.

A fost o intalnire ca intre prietene, impreuna cu alte 30 de femei minunate in decorul cald si primitor al centrului Seeds for Happiness. A fost o atmosfera calda (si la proptiu si la figurat), intr-un cadru intim, deschis, de impartasire. Mi-a placut mult Oana Stoianovici (coach transformational) care ne-a vorbit despre tainele feminitatii, despre asumare, ritualuri initiatice si multe forme de manifestare a creativitatii si potentialitatilor care exista in fiecare femeie.


Nici prin cap nu mi-ar fi trecut ca intr-o femeie exista atatea roluri, atatea abilitati si ipostaze care de cele mai multe ori sunt lasate de izbeliste, neexplorate, din cauza faptului ca societatea e construita in asa fel incat sa le inabuse si care asteapta sa fie trezite la viata si lasate sa se exprime.

Imi pare bine sa constat ca tot mai multe femei sunt interesate sa se descopere pe ele insele si sa mearga pana in adancul fiinte lor si mai ales sa-si dea voie sa experimenteze apoi creativitatea din ele.

Feminitatea are multe straturi care merita descoperite, care odata intelese si asumate o fac pe femeie sa infloreasca in toate ipostazele sale si sa traiasca plenar in toate rolurile pe care le are de indeplinit, cum ar fi de mama, de partenera, de colaboratoare, de artista etc.

Pe vremuri existau ritualuri initiatice, prin care tinerele treceau si in cadrul carora li se explica, de catre alte femei intelepte cum sta treaba si abia apoi ieseu in comunitate, isi gaseau parteneri isi intemeiau familii etc etc  etc. Din pacate, societatii in care traim in prezent, nici prin cap nu-i trece sa incurajeze astfel de lucuri. In goana zilelor de azi dupa multitasking si dupa facut bani, cine mai are timp macar sa se gandeasca la asa ceva? D’apai sa mai isi aloce si timp pentru a simti, a decoperi si a experimenta? Imi pare bine ca exista acum cursuri care le invata pe cele interesate cum sa gestioneze aceste laturi ascunse ale personalitatii lor, cum sa-si asculte intuitia si sa lucreze cu energiile in beneficiul lor si al celor din jurul lor.


Acum nu vreau sa se creada ca cine stie ce practici oculte si dubioase se intampla la astfel de cursuri, cine stie ce incantatii ale unor femei nebune care declara razboi barbatilor. Nici vorba de asa ceva! Ba din contra. Daca barbatii ar intelege ce beneficii ar putea avea daca ar lasa femeia de langa ei sa infloreasca in toata splendoarea ei……cred ca si-ar trimite singuri partenerele la astfel de “cursuri”.

A fost o seara calda, de deschidere, in care am invatat multe lucrurui noi, utile si am devenit constienta de altele pe care nici nu le banuiam. Iar la final am facut o meditatie care sa ne ajute la ne armonizam cu energiile corpului nostru.

Imagini din arhiva personala si de pe Facebook



2 Responses
  1. Natural Says:

    Hehehe, m-ai distrat cu incantatiile de femei nebune :) Barbatii ar trebui sa aiba sufiecienta dezvoltare personala ca sa-si trimita sotiile acolo. Asa ca poate mai intai ar trebui niste cursuri comune :)) Ai de la mine o nominalizare dar si o leapsa de cod... blogosferic.

    Mi-ar placea sa citesc raspunsul la tine pe blog, printr-un articol, sau macar printr-un comentariu la leapsa.

    Spor!


  2. Unknown Says:

    Daniel Cursuri comune nu prea au cum sa fie caci fiecare invata intr-un alt fel. Dar daca unii barbati ar fi mai deschisi catre consoartele lor care le mai povestesc despre una si despre alta ar fi suficient, zic eu. Ai ciit si ce de-al doilea articol?

    Pana acum nu am reusit sa ma tin de leapsa ta, desi chiar mi-am propus, asa ca acum nu mai promit si poate voi reusi.


Trimiteți un comentariu