Campania Farmec « Indragoste-te de viata » (www.farmecnatural.ro) a venit exact intr-o etapa a vietii mele in care chiar simt ca « inmuguresc »,
ca dau pe afara de energie, voie buna, idei inovatoare si farmec. Chiar daca afara,
primavara este inca in stand-bye. In 2013 ma incapatanez sa am un an
extraordinar. Poate chiar cel mai grozav de pana acum. Imi place foarte mult
Giulia si ma bucur ca a fost aleasa ca Ambasador al gamei Farmec Natural.
Sunt o tipa care apreciaza
farmecul natural al unei femei. De
aceea nici nu ma machiez strident, prea mult sau cu sapte straturi de tencuiala
asa cum vad la multe fete pe strada. Mai ales, imi place sa ma machiez si sa ma
aranjez intotdeauna in functie de ocazie sau de evenimentul la care particip.
Nu imi plac artificialitatea si vulgaritatea.
In « Epoca de aur » mama folosea cu consecventa Laptele Doina si
era foarte multumita de el. Ce-i drept la vremea aceea nici nu erau prea multe
optiuni. Era cam singura de pe piata la un pret decent. Si asa a si ramas. Dupa
Revolutie, a inceput avalansa de produse cosmetice iar acum nici nu mai sti ce
sa alegi. Alegerea in sine a devenit o problema datorita diversificarii
produselor si a nenumaratelor posibilitati in ceea ce privesc marcile prezente
pe piata. Asa ca nu prea mai era de bon ton sa spui ca folosesti Lapte Doina.
Snobismul, care incepuse incet dar sigur sa se insinueze printre apucaturile
romanilor, le indemna pe demoazele sa cam strambe din nas la auzul acestui
produs.
Personal a trebuit sa-l folosesc si eu o data, fiind in vizita la o
cunostinta si neavand alt demachiant la indemana pentru ritualul meu zilnic. Pielea
mea nu prea s-a imprietenit cu Laptele Doina, ba din contra, am avut chiar o
usoara reactie alergica asa ca mi-am jurat ca nu o sa il mai folosesc in veci. Plus ca atunci cand vedeam sticla aia…..cu
designul….putin cam “prafuit” era moartea pasiunii.
Cunosc si deodorantul Favorit, indragit de bunica mea si deodorantul Athos
(www.farmec.ro), preferatul bunicului si m-am bucurat sa le
regasesc inca in portofoliul de produse.
Si totusi am colege care folosesc unele produse de la Farmec si sunt
multumite. Vazand cum a reusit acest brand romanesc sa se mentina in timp si in
constiinta romancelor, cum a reusit sa iasa din uitare si sa se mai modernizeze
pentru a tine pasul cu concurenta nu pot spune decat bravo. Chiar daca mie nu
mi s-a potrivit un anumit produs, nu inseamna ca am idei preconcepute despre
marca si spun cu toata sinceritatea ca merita sa le dam o sansa acestor produse
mai ales pentru ca sunt « ROMANESTI ».
Poate ca este vremea sa lasam mofturile la o parte si preconceptiile despre
produsele autohtone si macar sa avem curajul de a le reincerca. Asta voi face
si eu. Datorita acestei competitii, pot spune ca am redescoperit aceasta
marca. Habar nu aveam ca Farmec face
si produse de curatenie, de igiena orala etc. Iar de pret nici nu mai are rost
sa vorbim, mai ales in epoca economiilor.
Iar daca strainii sunt morti dupa tratamentele genialei Ana Aslan eu zic ca
macar atat putem face si noi romanii. Sa pretuim aceasta incredibila mostenire
lasata de ea.
In plus, daca intrati pe contul de Facebook al Farmec (http://www.facebook.com/farmec.company) o sa gasiti o gramada de concursuri
dragute.
Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013
Trimiteți un comentariu