Uitandu-ma acum cateva zile pe Internet, am vazut, ca anul acesta, prima editie din 2014 a Body Mind Spirit Festival a fost devansata pentru luna februarie in loc de martie asa cum era pana acum asa ca am zis sa ma grabesc cu ultima restanta de anul trecut legata de acest festival. Nu de alta dar vine peste mine editia din 14 – 16 februarie 2014 si nu as vrea sa o ratez.


Cand am vazut ca se organizeaza in februarie, am zambit putin gandind ca este o alta propunere de a petrece Sf Valentin intr-un mod diferit sau macar de a cumpara un cadou dragut pentru cine e fan Dragobete J.
Dar sa revin la editia de anul trecut.

In perioada 11 – 13 octombrie 2013 s-a desfasurat la Sala Palatului cea de a XII-a editie a Body Mind Spirit Festival si a venit cu unele schimbari de organizare fata de editia din martie 2013.

In primul rand s-a introdus o taxa de 20 de lei pentru participarea la workshopurile din cele 3 zile de festival. Insa daca luai de la intrare cardul de reducere, plateai numai 10 lei intrarea in loc de 20. Asta daca veneai cu temele facute de acasa, studiind in prealabil situl festivalului inainte, ca sa afli aceste informatii.

Pe de o parte, cand am auzit de acesta taxa am cam strambat din nas initial. Insa pana la urma a fost o chestie buna pentru ca m-a obligat sa fiu mai organizata si sa imi aleg mai atent workshopurile la care sa merg, sa tintesc doar ce ma interesa fara a mai pierde timpul inutil.


Pe semne ca organizatorii si-au dorit ca prin introducerea aceastei taxe sa mai limiteze nitel exodul de oameni care se inghesuise in cele 2 sali la editia din martie (cand intrarea fusese gratis) facand ca aerul sa devina irespirabil si sa se produca o mare inghesuiala care pe mine ma epuizase de-a dreptul.
Am vizitat festivalul din octombrie avand in minte 2 tinte clare : participarea la 4 workshopuri al caror continut imi atrasese atentia si ca sa gasesc organizatorii unei excursii despre care auzisem la televizor si tineam mortis sa merg.

Am cumparat niste chestii dragute (ca doar nu puteam pleca cu mana goala la cate tentatii erau in jurul meuJ) si am participat la 4 workshopuri.

Primul workshop fusese anuntat doar online si nu aparea pe programul oficial afisat la intrare, fiind o schimbare de ultim moment chiar cu o zi inainte de inceprea festivalului. Pentru ca, nu stia aproape nimeni de el, a fost ca o discutie amicala intre psihlogul Cristian Munteanu (psiholog si psihoterapeut in psihoterapia integrativa – curent Erskine) eu si inca 2 persoane. 2 femei si 2 barbati discutand despre Divort -schimbarea emotionala a scenariului de viata. Trecut-prezent si viitor in contemporaneitate”. Desi era o tema “grea” si m-am dus acolo manata de o mare curiozitate, a fost chiar draguta discutia si pe alocuri nostima, ca o sesiune privata de psihoterapie. Macar de data asta, nimeni nu mi-a mai luat aerul din incapere si nu a mai fost nici o imbulzeala J desi e un subiect care ii “ doare” pe multi.

Workshopul Nadiei Cupsa (psiholog) “Creativitate si solutii pentru un cuplu fericit” a fost destul de interactiv, am cunoscut oameni noi, am facut niste jocuri de roluri in echipe ad-hoc si am explorat copilul din noi. Total neasteptat! Credeam ca va fi despre cu totul altceva.

La workshopul Monicai Burcea (Psihoterapeut, trainer formator, Fondator Centrul de Terapie prin Ras Mandarin) – “Amuzament pe drumul vietii – Mini-atelier de terapie prin ras” sala a fost plina si ne-am relaxat, ne-am facut masaj unii altora in sala (nu va ganditi la prostii J), am interactionat cu alti participanti si am experimentat terapia prin ras mandarin. A fost chiar distractiv.

Monica Burcea
Dupa atata ras, am trecut la lucuri mai serioase la ultimul workshop de sambata 12 octombrie cu psihoterapeutul Lucian Negoita care ne-a vorbit despre “Cum sa punem capat unor relatii toxice si cum sa construim relatii sanatoase”.

El ne-a vorbit cu sinceritate atat despre framantarile prin care trecuse recent in viata sa cat si despre relatiile toxice si cum sa le evitam. Interesant este ca prin intermediul altor persoane din sala si a dialogurilor angajate ad-hoc, am primit si eu raspunsuri la unele intrebari care ma framantau in acel moment in viata mea.

Lucian Negoita

Cine vrea sa merga la festivalul Body Mind Spirit de saptamana asta ar fi util sa citeasca mai multe informatii aici.Taxa de participare e acum 15 lei cu reducerea aferenta prin cardul de fidelitate iar workshopurile s-au schimbat.


2 Responses
  1. Natural Says:

    M-am nimerit si eu la Sala Palatului anul trecut cand a fost Festivalul, dar eu am fost la alt eveniment in Sala. Festivalul parca a fost la parter si primul etaj. Eu am fost intr-o sambata, dar nu cred ca ne-am intersectat. Workshop-urile unde au avut loc?


  2. Unknown Says:

    Spatiul de la parter este dedicat exclusiv standurilor expozantilor si se mai organizeaza si unele deminstratii. Workshopurile au loc la etajul 1.
    Pai sambata am fost si eu, pe 12 octombrie.


Trimiteți un comentariu