Dupa ce am participat la seminarul  Femeia si Barbatul, primul si ultimul Dans al Creatiei - Seara deschisa in Tainele Feminitatii Sacre am inteles in sfarsit cam cu ce se mananca relatia barbat – femeie. Am inteles unde si de ce am gresit pana acum in fostele mele relatii si ce abordare ar trebui sa am de acum inainte.

In lumea nebuna in care traim azi, dominata de mercantil, nu e usor sa ai disponibilitatea si sa-ti iei timp pentru introspectie, sa cobori la esente, in miezul fiintei tale, sa dai frica la o parte si sa incepi sa lucrezi cu ce e acolo.

Vad tot mai multi oameni (atat barbati cat si femei) preocupati, pe langa grijile de zi cu zi si de partea spirituala a fiintei lor, de dezvoltarea lor ca si indivizi. Oricum, din cate am observant, atat din experienta proprie cat si uitandu-ma la ceilalti, viata te cam pune in situatia de a te uita in interiorul tau la un anumit moment dat.

Revenind la relatia dintre barbati si femei, iar ma gandesc ca daca astfel de lucruri s-ar studia la scoala societatea ar arata cu totul altfel.

Cat de frumos este sa-ti dai voie sa experimentezi feminitatea sub toate formele ei si cat de benefic este atat pentru tine ca persoana cat si pentru ceilalti si mai ales pentru barbatul de langa tine.

O femeie se desavarseste ca femeie printre alte femei in timp ce un barbat se desavarseste tot printr-o femeie. Stiu ca suna cam feminist, dar daca ne uitam in jur, fiecare poate trage propria concluzie….

Cica “in spatele unui barbat puternic e intotdeauna o femeie puternica”, asa spune intelepciunea populara. Dar nu ne invata nimeni ca sunt de fapt 2 concepte FEMEIE si PUTERNICA si nici ce inseamna acestea 2.

Viata ne scoate in cale barbati diversi, insa multe dinstre noi considera cu obstinatie ca numai langa un barbat care sa le iubeasca se pot desavarsi. Si il tot asteapta pe acel print care sa scoata din ele tot ce e mai bun, ca si ele la randul lor sa scoata din el tot ce e mai bun.

Dupa acest seminar am inteles ca printul nu vine, iar daca vine si nu esti cu lectia invatata, te cam prinde in “offsaid” si s-ar putea sa nu iasa vreo mare scofala.

Oare nu am putea sa parcurgem niste etape din desavarsirea noastra ca femei alaturi de un barbat care nu e nici marea iubire dar nici printul din poveste? Sprijinindu-l pe el oare am putea sa ne descoperim noi valente ale feminitati noastre?

Cred ca ar fi util sa existe astfel de seminarii si initieri atat pentru femei cat si pentru barbati. Oare cum ar arata societatea dupa chestia asta? In orice caz, cred ca mai buna decat este acum si mai armonioasa.


0 Responses

Trimiteți un comentariu