Sambata 13 aprilie 2013 s-a incheiat oficial competitia Spring Super Blog 2013. Au fost organizate gala de premiere si o petrecere dupa. Din pacate, treburile casnice m-au impiedicat sa ajung la gala de premiere insa am ajuns, cu intarzierea de rigoare, la petrecerea de dupa. Gasca se cam sparsese intre timp, dar tot mai ramasesera cativa oameni interesanti cu care am facut schimb de impresii. De mult nu mai jucasem fusball cu o tipa asa ca a fost un bun prilej sa imi reintru in mana si sa imi reamintesc cat de antrenant poate fi.

Dupa jumatate de halba de bere, am avut curajul sa « ma fac un pic de ras » la karaoke cantand Hit the road Jack. Nu stiu cum a sunat pentru ca, din fericire, nu mai era prea multa lume in jur. Insa as fi fost curioasa sa stau dupa si sa ma aud. Cred ca m-as fi distrat tare de tot. Una peste alta eu m-am simtit bine.

Le multumesc organizatorilor competitiei pentru felul in care au organizat totul, pentru rabdarea de a-mi raspunde la toate intrebarile si nu in ultimul rand pentru ocazia pe care am avut-o. Nu e de ici de colea, ca imediat ce ti-ai lansat blogul sa ai parte de asa un test bun. Pentru mine chiar a fost o provocare sa scriu 8 articole exclusiv de creatie in 7 zile si sa particip la un asemenea eveniment in conditiile in care nu am pic de experienta in ale bloggeritului. Si zic ca nu m-am descurcat rau. Locul 104 din aproximativ 172 de bloggeri inscrisi insa cam 145 activi. Am reusit « inegalabila performanta » de a acumula cel mai mare numar de puncte de penalizare, care mi-au depasit punctajul. Daca s-ar fi inventat un clasament dupa punctele de penalizare, ieseam detasat pe locul 1.

Deci pe scurt e cam asa : locul 104, 350 de puncte de penalizare si 305 puncte valide. De acum sunt bloggerita cu diploma.



In toamna imi iau revansa. O sa fiu pe faza si o sa urmaresc competitia astfel incat sa nu ma mai trezesc ca trimit articolele dupa dead-line.
3 Responses
  1. Roxie Says:

    Ce faci mai, iar esti prima la puncte de penalizare? :P si la competitia trecuta tot asa ai nimerit-o... :)


  2. Anonim Says:

    Ieseai pe primul loc dupa penalizari, dar nu detasat, ci strans, strans de tot, draga mea exploratoare. Eu am avut 340 de puncte de penalizare! :)


  3. Unknown Says:

    ia te uita! mai sa fie pana si la puncte de penalizare trebuia sa dau lupte grele!


Trimiteți un comentariu