Acesta este un articol pe care care trebuia sa il postez luna trecuta.

Am participat pe data de 27 martie la o alta intalnire 121 unplugged vizand promovarea competitiei Spring Super Blog 2013 la care 121.ro este partener media.

De fapt, in urma descoperirii anuntului evenimentului, am vazut ca exista aceasta competitie si m-am hotarat sa particip. Ele au fost «  de vina » si pentru urgentarea lansarii blogului meu. Noroc ca am vazut anuntul in ceasul al 12-lea ca altfel ratam competitia.

Intalnirea a fost foarte constructiva pentru mine si pot sa spun ca mi-am atins scopul. M-am bucurat la gandul ca ma voi intalni cu niste bloggerite cu experienta de la care sa « fur » si eu cate ceva. Si intr-adevar am intalnit niste bloggerite super simpatice si talentate. Si-au impartasit din experientele lor cu scrisul (si cum le-a ajutat asta pe unele sa treaca peste momente grele) asa ca acum le simt aproape de parca ne-am imprietenit. Mi-a placut o tanara care a venit insotita de mama ei, ambele bloggerite. Si ma gandeam ce frumos ar fi daca si mama ar intelege ce naiba fac eu aici pe blog  si nu s-ar mai uita asa ca la o ciudatenie la mine. Dar asta e o alta poveste.

In cadrul intalnirii, au fost abordate teme interesante cum ar fi : povestile blogurilor, cum au aparut, cat de des se scrie pe bloguri, care sunt sursele de inspiratie, dilema de a face sau nu compromisul de a scrie pentru bani pierzand autenticitatea – o problema destul de serioasa a bloggerilor, corectitudinea si onestitatea articolellor scrise si integritatea bloggerului, cum se face promovarea unui blog (subiect deosebit de interesant pentru mine) si problema comentariilor pe blog. Recunosc ca nu prea aveam obiceiul de a comenta pe bloguri sau dupa ce citeam un articol insa, in ultima vreme, am inceput sa inteleg importanta acestui lucru. Este un fel de a da ceva inapoi autorului, dupa ce ai citit ceva. Chestia asta se educa, dupa parerea mea. Apropos de comentarii, pe acest blog nu voi permite balacareala, injuraturile si atacul la persoana. O parere argumentata reprezinta un plus de valoare, insa un autor de articole sau un blogger nu poate multumi pe toata lumea. Si nici nu ar trebui sa isi piarda timpul si energia cu chestia asta. Pentru ca un blog reprezinta PAREREA SUBIECTIVA SI UMANA  a autorului pe un anumit  subiect.

Tot cu prilejul acestei intalniri, am realizat ce impact deosebit a avut banalul meu articol despre oje, publicat pe www.121.ro. Nici prin cap nu mi-a trecut, atunci cand l-am scris, ca va deveni atat de controversat pe site. Nu mica mi-a fost mirarea cand, dupa spusele Danielei, multi dintre cititori, parteneri si membrii ai comunitati 121 au retinut foarte bine acest articol. Cred ca o sa ajung sa imi creez un brand din asocierea cu acest articol. Insa nu stiu deocamdata daca ar fi un lucru bun sau nu. Cuget in continuare….. in orice caz, a fost ca atunci cand arunci o piatra in apa, dar nu m-am gandit ca ar putea genera atatea rotocoale.  
5 Responses
  1. Roxie Says:

    Trebuia sa dai link direct catre articolul cu ojele, poate nu multa lume stie de el...


  2. Unknown Says:
    Acest comentariu a fost eliminat de autor.

  3. Unknown Says:

    pai stai k acum am invatat cum se pune un link


  4. Roxie Says:

    Tot nu apare...


  5. Unknown Says:

    done. uitasem :)


Trimiteți un comentariu