Aceasta poveste este izvorata dintr-o intamplare cat se poate de adevarata. Prima mea participare la Webstock – editia din 2013. 27 septembrie 2013 se anunta ca fiind una dintre cele mai lungi zile din “cariera” mea de blogger de pana atunci. Nu am sa o uit toata viata la cat de intensa a fost!

O zi importanta care necesita o pregatire temeinica. Si cum sa fac fata acelei zile si sa fiu fresh din cap pana in picioare? Coafura si parfumul rezista…. Le-am testat si verificat cu alte ocazii J Bifat!

Dar pentru ca urma sa fie o zi incarcata si plina de emotii, trairi, intalniri si cate si mai cate, dar cel mai important era faptul ca urma sa fiu in permanenta inconjurata de oameni..…multi oameni. Asa ca pentru asta era imperativ necesar un deodorant care sa reziste. Sa folosesc metoda bunicii (cu bicarbonatul de sodiu)? Macar sa ma asigur ca nu am “surprize neplacute”? Nah…..mai bine un antiperspirant fresh, care sa nu-mi pateze hainele si care sa rezite eroic intreaga zi! Suna mai bine varianta asta! Asa ca printre multe alte lucruri pe care le aveam in geanta in ziua aceea, am strecurat si deodorantul.

Ziua a inceput in ritm de cursa infernala spre a gasi un taxi caci timpul trecea si se apropia ora de inceput iar eu nu vroiam cu nici un chip sa intarzii. Parca era summitul planetei in Bucuresti in ziua aia. Imi amintesc ce aventura a fost sa gasesc un taxi si sa ajung cu fix 3 minute inainte de ora de incepere.

M-am trecut bineanteles toate apele chiar de la prima ora. Apoi, ce a urmat a fost asa : emotii ca la prima intalnire (deh era cel mai important eveniment din sfera bloggingului, iar in capul meu capatase dimensiuni cosmice si vroiam sa fiu perfecta si sa relatez cat mai bine de la fata locului), asteptare, nerabdare, un sir de trairi ca la EKG, cald afara, frig in sala, oameni, intalniri, cunostinte noi si vechi, ce mai…parca eram intr-un rollercoaster. A fost o zi lunga si plina, inceputa la 9 dimineata si terminata la ora 23.00.

Asa ca pot spune ca am facut alegerea cea buna caci deodorantul folosit in acea zi a fost prietenul meu si mi-a indeplinit dorinta de a fi fresh si de a mirosi bine si delicat. A fost pur si simplu fermecat.

Cu cateva zile in urma, chiar inainte de a scrie acest articol, privirea mi-a fost atrasa de o bloggerita care povestea ce reviste glossy si-a cumparat luna asta. Si cum subiectul revistelor ma intereseaza in mod direct, am ciulit ochisorii. Una dintre reviste are cadou antiperspirante Gerovital H3 prof.dr. Ana Aslan ce contin 3 ingredienti activi: sarurile de aluminiu, citrofolul (un ingredient organic) si vitamina E (un binecunoscut antioxidant).



Sarurile de aluminiu regleaza transpiratia din axila prin formarea unor hidroxi-geluri care blocheaza partial canalele sudoripare;
Citrofolul  inhiba descompunerea enzimatica a componentelor nemirositoare ale transpiratiei, fara  sa distruga bacteria implicata in proces;
Vitamina E, împiedica procesele de autooxidare ale compusilor nesaturati ai transpiratiei.

La descrierea asta “tehnica” m-am pierdut putin si nu intelegeam de ce da atatea detalii insa cand am cercetat mai bine care e treaba cu deodorantele am lamurit misterul si se facu lumina in capul meu. Astfel am aflat ca aceste deodorante sunt concepute sub forma de emulsie (aha deci nu polueaza mediul, Bun!), ofera o protectie sporita si nu lasa urme pe haine (uite inca o bila alba!). Si daca nu ma credeti, uitati-va aici :



Asa ca acum dau fuga la chiosc sa-mi iau si revista si deodorantul ca am inteles acum de ce e super oferta si ma grabesc sa impusc doi iepuri : si revista preferata si  sa testatul acestui nou deodorant. Unde mai pui ca e si accesibil ca pret (chiar si fara revista!). Oare il voi gasi deodorant antiperspirant Gerovital H3 Splendide, deodorant antiperspirant Gerovital H3 Natural, deodorant antiperspirant Gerovital H3 Sensitive sau deodorant antiperspirant Gerovital H3 Fresh? Hmm….abia astept sa vad ca supriza o sa am!

Articol scris pentru Spring Super Blog 2014




0 Responses

Trimiteți un comentariu