Festivalul Body Mind Spirit este manifestarea cea mai importanta dedicata domeniului dezvoltarii personale din Romania. Organizat de cateva editii incoace la Sala Palatului, aceasta manifestare este de fapt un spatiu de intalnire al celor care sunt interesati de conceptul de dezvoltare personala, care isi doresc sa evolueze pe diferite paliere si care cred intr-o abordare holistica a fiintei umane – trup, minte si spirit.



Festivalul Body Mind Spirit reuneste mai multe manifestari : pe langa spatiul expozitional in care poti gasi carti legate de dezvoltarea personala, spiritualitate, psihologie, viata sanatoasa, vindecare holistica, terapii complementare, produse naturiste, cursuri de initiere, se mai organizeaza o serie intreaga de workshopuri, conferinte pe diferite teme, sesiuni de comunicari, demonstratii, concursuri totul in fundalul muzicii divine cantata de Gheorghe Iovu. Intrarea este libera.

Gheorghe Iovu

Daca te intereseaza domeniul si vrei sa petreci ceva timp pe acolo, sigur nu te vei plictisi si vei gasi ceea ce nu gasesti in alte parti – inspiratie si cumunicare directa cu oameni cu aceleasi preocupari.

Organizat incepand cu anul 2007, festivalul s-a tot extins si imbogatit ajungand in martie 2013 la editia cu numarul XI.

Datorita succesului inregsitrat de cele 2 editii (de primavara si de toamna organizate in Bucuresti) si interesului crescut din partea publicului si nu numai, festivalul s-a extins si in alte orase importante din Romania cum ar fi  Iasi, Constanta si Brasov.

A trecut mult timp de cand am participat la editia din 2-3 martie 2013 si eram pe punctul de a renunta la a mai scrie despre acest eveniment dar ceva imi spunea sa nu abandonez.

Am auzit pentru prima data de acest festival undeva prin 2012, vazand un afis prin oras si am fost sa-l vizitez asa in treacat, neavand atunci prea mult timp la dispozitie.


Insa in 2013 m-am informat mult mai bine si am hotarat sa particip la cat mai multe workshopuri se poate, find foarte interesata de temele abordate.

Mi-am rezervat in intregime ziua de duminica, m-am inarmat cu apa si cateva senvisuri pentru ca urma sa petrec cam 6 – 7 ore pe acolo.

Am descoperit cu uimire multimea de oameni care se imbulzea sa participle la workshopuri. Discutand cu o doamna, aceasta mi-a spus ca participa de mult timp la acest festival dar ca asa o afluenta de oameni si o aglomeratie ca atunci nu vazuse niciodata. Cele 2 sali de la etajul 1 al Salii Palatului (in care se desfasoara simultan workshopurile) devenisera arhipline, erau pline pana la refuz, oamenii stateau si in picioare si abia daca se mai putea respira la un moment dat. Acele sali nu stau foarte bine la capitolul aerisire nefiind create pentru asa un numar mare de oameni.

Am fost foarte uimita si bucuroasa sa descopar atatia oameni avizi de informatie si interesati de domeniu.
Asta a fost sigurul minus la capitolul organizare.

As fi vrut sa merg la toate workshopurile, multe mi se pareau interesante insa a trebuit sa fac totusi o selectie pentru ca nu s-a inventat dedublarea. J

Am asistat la workshopuri despre Tao si arta iubirii, Constelatii familiale, Respiratie Holotropica si la o prezentare a unei metode de vindecare cu ajutorul unui aparat care “vizualizeaza” aura corpului si iti indica exact care si pe unde sunt “hibele” din organism.

A fost foarte interesant, insa la un moment dat, neavand aer si fiind si cald in acea sala am simtit ca lesin asa ca a trebuit sa ies afara sa iau o gura de aer. A fost dragut, pentru ca mi-am impartit senvisul cu porumbeii, find o zi splendida de primavara.

Apoi am dat o raita pe la standuri, am gasit niste cursuri si niste obiecte foarte interesante, am descoperit oameni interesanti, terapeurti si speackeri si am plecat de acolo foarte inspirata.


Marele plus al acestul festival este ca ai ocazia sa gasesti tot ce inseamna dezvoltare personala in acelasi loc, ai posibilitatea sa intalnesti oameni cu aceleasi preocupari, sa iti faci prieteni, sa iti gasesti terapeuti sau pur si simplu sa schimbi cateva cuvinte cu cei care ofera diferite servicii, cursuri, obiecte si sa afli lucruri noi.

Trebuie totusi sa ai rabdare si sa navighezi cu grija prin furnicarul de oameni (care te poate coplesi la un moment dat), catre ceea ce te intereseaza. Sau, de ce nu, te poti lasa ghidat de inspiratia de moment (asa cum am facut eu si nu regret) si poti descoperi multe alte lucruri interesante si potrivite pentru tine.

Eu garantez ca nu pleci de la festival asa cum ai venit. Sigur pleci cu ceva in plus, sau chiar cu raspunsuri la intrebari care te framantau.



 Imagini preluate de la http://www.bodymindspiritfestival.ro/



0 Responses

Trimiteți un comentariu