Scriu cu intarziere despre primvara si martisor caci si ea se pare ca se lasa cu greu, desi in calendare a sosit din weekendul trecut. J

Primvara din 2014 e cam ciudata si capricioasa si arata complet diferit fata de cea din alti ani. Anul asta am oferit mai mult decat am primit si m-am bucurat sa vad pe chipurile femeilor multumirea si surpriza atunci cand le-am oferit flori.

Am fost inspirata sa devansez putin oferirea vestitorilor primaverii si bine am facut caci incepand cu 1 martie nici urma de ghiocei nu am mai gasit.


M-am incapatanat sa ofer ghiocei anul asta si am gasit, din intamplare, la prima taraba care mi-a iesit in cale, cei mai frumosi ghiocei, cu un parfum cu totul si cu totul deosebit. Miroseau dumnezeieste! Cineva mi-a spus ca daca aveau asa un miros frumos, era foarte posibil sa fi fost chiar culesi din padure. In orice caz miroseau a tot ce e mai frumos dintr-o primavara.

Cat despre martisor, nu prea am avut eu timp zilele astea sa caut poze cu martisoare si alte simboluri specifice, asa ca am decis sa imi creez propriul martisor “home made” pe care sa-l privesc zi de zi si sa nu ma lase sa uit ca e primvara in ciuda vremii capricioase de afara care aduce mai degraba a toamna tarzie.

Martisorul meu exotic "home made"



Sa fie primavara!


Imagine preluata de pe Facebook
0 Responses

Trimiteți un comentariu