Am fost pe 29 martie la un alt eveniment din seria Atelierele de idei Unica unde, de fiecare data cand ma duc, plec cu ceva spiritual si material.

Tema serii a fost « Simtul in Afaceri » si am ascultat cateva prezentari ale unor femei antreprenor : Anca Rusu Lungu (www.printesapolonic.ro), Aurelia Visinescu (oenolog si Director General la Domeniile Sahateni), Roxana Rasu (Director General Sephora) si Daniela Nane (actrita si fondator Studio Amena).

 Poza preluata de pe www.unica.ro
Din pacate am intarziat si am pierdut prezentarea Ancai Rusu insa mi-au placut celelalte doamne. Ascultand-o pe Aurelia Visinescu, pe care o stiu din articolele aparute despre ea in revista Unica, chiar m-am simtit mandra de vinurile romanesti si de performanta pe care au reusit sa o realizeze in strainatate, obtinand o multime de medalii de aur si argint la competitiile de gen. Este o persoana remarcabila si o antreprenoare de succes care poate servi oricand drept model nu numai in industria vinului. Este uimitor ce a reusit sa faca din domeniile Sahateni. Si ma tot intrebam de ce naiba nu putem sa profitam si noi ca tara de pe urma romanilor care fac performanta si ne fac cinste. Am intrebat-o daca se gandeste la un parteneriat cu Ministerul Turismului, de a infiinta un fel de drum al vinului si in Romania cu degustari si tot tacamul cum exista in alte tari, ca slava cerului avem cu ce ne mandri. Cand ma gandesc la comparatia dintre Porto si Romania, sincer ma apuca pandaliile. Dar asta e o alta poveste. Cert este ca doamna Visinescu se gandeste sa puna pe picioare si o pensiune turistica cu specific. Sper sa aiba succes !


Roxana Rasu a vorbit despre perpectiva si strategiile de marketing folosite de Sephora atat in Romania cat si la nivel international si chiar mi s-a parut interesanta si utila expunerea sa. Chiar nu stiam ca la Sephora exista 3 luni pe an (ianuarie, iulie si august) in care putem da navala sa cumparam cosmeticale si parfumuri la preturi de outlet (adica cu reduceri de 70%). O tipa care statea in dreapta mea, mi-a povestit ca si-a cumparat asa cateva rujuri care au fost foarte ok (erau in garantie).




Daniela Nane a vorbit despre dezvoltare personala, domeniul meu favorit si despre cursurile pe care le organizeaza la Studio Amena. La final am facut si un mic exercitiu de actorie, la care au participat toate doamnele din sala.


Pe scurt, mi-a placut. Ca sa nu mai vorbesc de cadpil pe care l-am primit de la organizatori. A se vedea in poza.


0 Responses

Trimiteți un comentariu