Revin cu continuarea relatarii mele despre impresiile seminarului tinut de Tania Tita pe 16 decembrie 2013. Cum m-am pus pe scris, aveam senzatia ca nu ma mai opresc si as fi facut un foileton. Asa ca m-am gandit sa pun 2 articole pe acest subiect ca sa poata fi citite mai usor.

In cadrul seminarului am facut si 2 meditatii. Prima meditatie a fost una de iertare; ne-am tinut de maini si fiecare a incercat sa-si deschida inima si sa se elibereze….de tot. Unii au plans. Si asupra mea a avut un impact deosebit. Pentru prima data am perceput emotiile celorlalti prin palmele lor. A fost ceva greu de descris in cuvinte. De parca eram toti conectati, inima la inima.

A doua meditatie a fost una de recunostinta si multumire pentru anul care tocmai se incheia si o proiectare a pacii si lumini spre anul care urma. Iarasi ne-am tinut de maini si din nou am simtit energia celorlalti.
Oare cati dintre noi se gandesc la aceste lucruri sau au timp sa se opreasca din iuresul vietii ca sa mediteze asupra acestor aspecte? Eu sper sincer ca din ce in ce mai multi.

Asta pentru mine inseamna pace.....

Tania ne-a indemnat sa fim mesagerii luminii si o sa rezum pe scurt cateva din indrumarile ei:
  1. Sa ne cautam propria esenta (prin introspectie, autoanaliza, centrarea pe inima). Putem face acest lucru punandu-ne niste intrebari cheie.

-          Ce anume am eu de recunoscut?
-          Care sunt partile mele negative?
-          Ce spune realitatea exterioara despre realitatea mea interioara?

  1. Sa empatizam cu cei de langa noi. Sa ne punem in locul lor in loc sa-i judecam. Sa fim un model de lumina!
  2. “Nu ii rani pe ceilalti cu ce te doare pe tine” Buddha
  3. Sa acceptam realitatea si alegererile celorlalti. Adica sa fim toleranti.
  4. Sa cultivam vorbirea blanda (din inima)
  5. Sa vedem in ceilalti niste mesageri divini, veniti sa ne sprijine. (ne putem gandi asa : “Doamne arata-mi mesajul pe care acel om il are pentru mine”). Asta mi se pare deosebit de important pentru o dezvoltare a spiritului. E foarte util acest mod de gandire. Am inceput sa fac si eu chestia asta si pot spune ca, de fiecare data cand am gandit asa, automat perceptia asupra omului respectie sau a situatiei s-a schimbat radical.
  6. Sa punem iubirea mai presus de toate diferentele. La asta cred ca multi dinte noi mai avem de lucrat….inclusiv eu.
  7. Sa ne concentram pe aspectele luminoase si pozitive din ceilalti. In felul acesta ego-ul se “calmeaza”.
  8. Sa ne punem in serviciul celorlalti, intrebandu-ne ce beneficii putem aduce noi vietii?
  9. Sa le oferim celorlalti libertatea de a lua propriile lor decizii, fara sa-i judecam ci fiind toleranti.
  10. Sa ramanem cu inima deschisa fata de toti oamenii din viata noastra. Indiferent de ceea ce fac, sa-I iubim oricum. Marturisesc ca sunt inca departe de acest deziderat, dar ma straduiesc sa ma apropii de el.
  11. Judecam la ceilalti, ceea ce nu putem accepta la noi insine. In loc sa-i judecam pe ceilalti mai bine ar fi sa ne rugam ca ei sa capete intelepciune.
  12. Un gand de iubire anuleaza un gand de judecata. Asta, marturisesc ca suna linistitor, dar ar fi bines a nu ne autopacalim.
....alaturi de simbolul traditional al pacii

A fost o intr-adevar o intalnire de suflet, asa cum spune Tania si la final ne-am imbratisat unii cu altii si toti laolalta.

Ce modalitate mai frumoasa de a incheia un an decat avand aceasta stare minunata si proiectand-o asupra intregii planete? E minunat!

Ceva in mine s-a miscat in urma acestui seminar si la nivel extrem de subtil chiar am simtit aceasta schimbare ulterior, asa ca nu pt decat sa spun Multumesc Tania si fii binecuvantata pentru ceea ce faci!



Imagini preluate de la : www.untempioperlapace.it si paisleyperspective.com


2 Responses
  1. Roxie Says:

    frumos si interesant.



Trimiteți un comentariu