Cu ce m-ar cuceri pe mine un barbat? Asta e o intrebare foarte buna pe care nu mi-o pun foarte des, ce-i drept, insa ma astept ca el sa-mi ghiceasca gandurile. Si aici povestea cred ca este cumuna si altor cateva milioane de femei de pe planeta. Pai nu e bine !
  1. Pentru ca nu ma prea gandesc la subiect desi ar fi frumos si reconfortant sa o fac mai des.
  2. Pentru ca am asteptari, care de multe ori nu se prea pupa cu realitatea si de aici stim toate ce urmeaza.

Noroc ca mi-a sarit in ochi o alta provocare de la Super Blog care contine toate ingredientele necesare pentru a-mi starni interesul. Are numarul 17 (absolut intamplator ziua mea de nastere de luna asta !), e despre parfumuri (din nou, absolut intamplator, una dintre marile mele pasiuni si un motiv pentru a ma bate ca sa-mi completez colectia, care numara pana acum “doar” 16 bucati (deci in cazul in care castig proba va fi numarul 17…..hm again 17! J) si despre o regina (hai mana sus cine nu s-a visat vreodata regina !J) rebela si nonconformista care-si cauta alesul (proba asta mi se potriveste manusa !), ademenindu-l cu un parfum.

Inspirata de numerosii barbati pe care i-am vazut azi-5.11.2013 (pe strada, in metrou, in masini la semafor) m-am apucat sa scriu acest articol…….care nu e despre mine, ci despre Killer Queen care-l cauta pe Killer King, iar eu joc rolul de sfatuitor. Cam multa kill-ereala la o prima privire am putea spune. Nu e vorba de vreun fight club intre un EL si o EA. Este un fel de basm modern, transmutat si adaptat zilelor noastre.

Avem o regina impunatoare, sexy si nonconformista, intruchipata de Katty Perry, care pleaca urechea la vorbele sfatuitoarei sale si impreuna nascocesc niste pobe la care sa-si supuna pretendentii pentru a-si gasi alesul. Iar aici parfumul joaca rolul central. Killer Queen nu este o regina oarecare, ea stapaneste tronul si stie exact ce vrea.


Dupa indelungi deliberari, sugestii si brainstorming-uri hotaraste ca pretendentii ei vor fi supusi probei mirosului. « Aspirantul » este legat la ochi si pus sa recunoasca un parfum. Regina i se infatiseaza parfumata in Killer Queen, miros de referinta pe care el trebuie sa il retina. Apoi, pretendentul legat la ochi, este pus sa recunoasca parfumul reginei adulmecand, pe rand, urmatoarele :  o cutie cu praline, un betisor parfumat cu esenta de patchouli, o felie de branza frantuzeasca cu mucegai, un buchet de flori de iasomie, celosia si trandafiri si un cos cu fructe, plin cu capsuni, portocale si fructe de padure. Tocmai atunci soseste in graba cainele preferat al reginei, dupa o partida de vanatoare si o tavaleala prin iarba uda. Asa ca, sfatuitoarea hotaraste sa-l includa si pe cainele jucaus in seria « miresmelor » naucitoare, pentru un final apoteotic.

Dupa toate aceste arome, menite sa-i nauceasca aspirantului simtul olfactiv, urmeaza adevarata recunoastere a parfumului. Tot legat la ochi, acestea trebuie sa recunoasca parfumul reginei. Pentru asta i se infatiseaza 5 femei ; regina si 4 dintre apropiatele sale. Oare va reusi cineva sa treaca testul si sa o recunoasca atat pe regina cat si faimosul sau parfum ? Isi va gasi capricioasa Killer Queen alesul ?



Articol scris pentru Super Blog 2013



2 Responses
  1. Unknown Says:

    Parfumuri bune ar mai fi: Charlie, Organza, Soir de Paris, Je reviens...
    Plus cele de top în prezent, dar cine poate face un clasament adevărat?
    Cel mai frumos parfum este cel din Scent of a woman, cu Al Pacino, mai ales scena în care interpretează acel tango bestial, deşi el e... orb!


  2. Unknown Says:

    Daniel nu cred ca ai prins ideea acestui articol. Nu era vorba despre un clasament al parfumurilor si nici despre preferintele mele personale in legatura cu parfumurile.Oricum, nu poate nimeni pe lumea asta sa spuna care este cel mai bun parfum decat atunci cand vorbeste in nume propriu. Generalizarea, nu prea e o idee buna, pentru simplul fapt ca oamenii dunt diferiti).E o chestiune de gust iar aceasta postare a fost scrisa (asa cum de alfel scrie la final, pentru Super Blog 2013 - o competitie de blogging).


Trimiteți un comentariu