Dupa ce i-am scris o scrisoare lui Mos Nicolae, chiar ma gandeam zilele trecute sa imi fac si o lista pentru Mos Craciun. Lui nu i-am scris niciodata vreo scrisoare nici in mediul online nici in viata reala. Dar….intotdeauna exista o prima data! J

Anul acesta dorintele mele sunt legate de carti si de citit asa ca provocarea Nemira mi s-a potrivit manusa, mai ales dupa ce le-am vizitat si standul la Gaudeamus.


Draga Mos Craciun,

Este prima data in viata mea cand iti scriu si vroiam sa stiu ce faci si care e treaba pe la tine? Pentru ca nu mai sunt o copilita ci o tipa pragmatica din fire, o sa fiu concisa si la obiect. Imi dau seama ca te asteapta tone de alte scrisori de citit si nu vreau sa iti rapesc mult timp pentru ca stiu exact ce vreau.

Aveam pe lista 2 lucruri anul asta : un mini laptop si un reader; dar daca ar fi sa fac un clasament readerul Paperwhite e pe locul 1 ca laptopul poate sa mai astepte nitel. Am atatea carti de citit si chiar am mare nevoie de unul cat mai repede.

Deci am doua dorinte, daca stau sa ma gandesc : sa primesc un reader si sa stau la gura sobei, undeva la munte, intr-o cabanuta din lemn, in fata unui semineu, cu oameni dragi alaturi.

Si pentru ca tot suntem la capitolul citit, am descoperit si o care interesanta. Asa ca, te rog sa imi aduci si volumul Craciunul in cele mai frumoase povestiri”, care cred ca ar fi o sugestie buna pentru mezinii din familie. Nu ar fi o idee rea ca si adultii sa mai dea din cand in mintea copiilor astfel incat am putea organiza ad-hoc o seara de lectura in care cei mici sa le citesca celor mari la gura sobei sau invers. Oricum, draga Mosule am constatat ca pe unele dintre povestirile cuprinse in acest volum chiar nu le cunosc (de exemplu “Uriaşul cel egoist” de OSCAR WILDE). Eu zic ca ar fi o lectura buna pentru intreaga familie.


Ce zici Mosule de ideea mea? N-oi fi tu pestisorul de aur (ca de fapt s-au facut 3 dorinte nu 2 J) dar nici dorintele mele nu sunt greu de indeplinit, zic eu J. Cred ca ar fi frumos si in mod cert ar fi o premiera caci, pana acum nu am mai petrecut niciodata Craciunul in acest fel.

Iar ca totul sa fie de-a dreptul perfect, afara ar trebui sa fie o zapada frumoasa si pufoasa, numai buna de tavalit prin ea, sau de facut ski sau plimbari pe jos sau cu snowmobilul. A….si sa nu fie ger ca nu-mi place frigul. Dar pentru asta cred ca trebuie sa ma adresez altcuiva. J



Articol scris pentru Super Blog 2013
17 Responses
  1. Spune-i lui Mos Craciun ca vrei o saritura cu parasuta D))


  2. Unknown Says:

    Ei.. sa o luam usor. E doar prima scrisoare. Nu vreau sa fiu lacoma sa-l coplesesc pe Mosu'. Lista e mai lunga dar mai si la anul Craciunul. :)


  3. Unknown Says:

    E bun reederul Paperwhite, bun în sensul că lumea mai şi citeşte azi! Roagă-l pe Moşu să adauge la reader şi o scriere de-a lui Ernest Hemingway - Monolog pentru maestro. O să vezi acolo cam ce trebuie să citească un autor, fie el şi de bloguri, dacă tot a intrat pe tărâmul aspru al scrisului!


  4. MICA Says:

    Iti doresti ca oamenii sa fie mai buni....Si eu! Craciunul in cele mai frumoase povestiri - o idee minunata....Fie ca acest CRACIUN sa te uimeasca cu daruri utile !


  5. Roxie Says:

    Un ebook reader e de mare ajutor la casa omului! :) Asa ca sustin cauza :D.


  6. Unknown Says:

    Da Daniel lumea mai citeste azi si chiar mult. Eu am in jurul meu destule persoane care citesc, mai mult femei ce-i drept. Insa nu fac discriminare pentru ca am cunoscut la un eveniment de blogging un tip care citeste o carte pe saptamana. M-a umilit grav! Respect pt el!


  7. Unknown Says:

    Cine stie cunoaste Roxie :)


  8. Unknown Says:

    Merci Mica, Foarte interesanta urarea ta! Te pup :)


  9. Anonim Says:

    Fie ca Mosul si Cracinul sa-ti aduca ce-ti doresti, iar sfarsitul de an sa te gaseasca cu o noua lista, "scrisorica", cu ceea ce iti doresti si planifici pentru noul an care vine. ;-)


  10. Natural Says:

    Pai pune scrisoarea pe reader :)
    Bate saua renului, ca sa priceapa Mosu :) Spor!


  11. Chrystyn Says:

    Cred ca este cea mai simpla si modesta scrisoare! pe care am citit-o vreodata :) Dar este criza, nu, asa ca Mosul sigur va veni cu sacul plin la tine! Iti doresc sa ti se implineasca dorinta :) Nu uita sa repeti figura cu biletele de la ora 12 !


  12. E bine ca ai postat scrisoarea asta inainte de Black Friday, poate gaseste mosul un reader la oferta :) Zic...


  13. Unknown Says:

    Sa mor daca m-am gandit la potriveala Emile. Insa ai dreptate. S-a nimerit la fix. Insa nu e nici o branza cu Black Friday-ul asta asa ca am senzatia ca tot eu voi face pe Mosu.


  14. Unknown Says:

    Mai Daniel, sper ca Mosu' a pricipit numai sa si poata.:)


  15. Unknown Says:

    Cristina pai sigur ca imi pregatesc eu lista si pt 2014. Stii cat iubesc eu listele. Am facut una si cand am trecut in 2013 dar nush unde am pus-o ca nu o mai gasesc :). De fapt am avut 2 : pe una am rupt-o la 23.45 ca sa ramana in 2012 si pe cea cu chestii bune am tinut-o in buzunarul drept si am intrat cu ea in 2013. Pe principiul cele rele sa se spele, cele bune sa se adune! uraaaaaaaaaaaa! :)


  16. Unknown Says:

    Ce mult a trecut de cand citeam povesti la gura sobei sau oriunde, dealtfel!
    Dincolo de zapaceala, drumuri, pregatiri si cumparaturi de Craciun si, pentru unii, chiar munca, n-ar strica sa reusim sa gasim timp si pentru ceva care sa ne aminteasca de copilarie. Eu de asta am nevoie. Ah, dar n-ar strica si un reader. Ca Ulysses de James Joyce este urias si nu pot sa-l car in metrou zilnic. :P Deci trece-ma si pe mine cu unul, daca ai pile la Mosu'.


  17. Unknown Says:

    Lavi, as vrea eu sa am pile la Mos dar e bine ca ai comentat. Paote citeste Mosu". :)


Trimiteți un comentariu