InCulise este un teatru pub sau pub teatru, depinde din ce unghi privesti si ce interese ai, in prima instanta.
Auzisem de ceva timp de acest loc dar abia aseara am avut ocazia sa-l vizitez cu ocazia piesei "Imagineaza-ti caesti Dumnezeu".

Este un pub intim si dragut, situat la subsolul unei cladiri.

InCulise are niste puncte tari pe care le-am apreciat in mod deosebit. La intrare are o garderoba aerisita, decent si civilizata, unde iti poti lasa linistit haina si uite asa nu mai ia miros de fum (aspect important pentru cei nefumatori ca mine).

Dupa ce ti-ai lasat haina te intampina un hostess (un el 2 in 1, e si chelner in acelasi timp) care te conduce frumos la locul tau. Asta mi-a placut J

O "bucata" din meniu

Servirea e prompta iar meniul arata intr-un mare fel, dovada ca aici se mananca teatru pe paine. Preturile sunt ok.

Alta "bucata" din meniu

Toaleta e curate si arata intr-un mare fel. Are o atmosfera aparte cu toate ca nu este foarte luminata. Insa daca doar vrei sa iti retusezi machiajul merge, nu si daca vrei sa ti-l faci de la 0. Am eu ce am cu toaletele iar toaleta de la InCulise primeste nota 10. Mai lipseau lumanarelele J

A si inca un detaliu important. Desi pare ca nu are aerisire, chiar daca se fumeaza nu se face fum sa-l tai cu cutitul si nici nu te deranjeaza fumul.

Si daca tot spuneam ca este un concept care imbina teatrul cu pub-ul, InCulise are si propria trupa de teatru “in house” formata din niste actori tineri talentati. Asa ca aici, cam in fiecare seara se intampla ceva; teatru, stand up si altele asa ca nu te plictisesti si ai ce vedea tot timpul.
2 Responses
  1. MICA Says:

    Madalina - ma bucur sa dau de aceste rinduri scrise de tine! Si eu am fost in acest pub dar m-a doborit fumul...nu mai fumez...demult....altfel - o incercare reusita si un loc unde ii poti cunoaste pe tinerii care au ales sa se exprime - public - astfel...actori!


  2. Unknown Says:

    Eu am stat fix 2 ore si a fost chiar ok. Nu m-a deranjat, desi am ochii sensibili.


Trimiteți un comentariu