Cum spuneam aici, anul asta m-am gandit sa fac o lista de multumiri in loc de una cu realizari si nerealizari. E o premiera dar zau ca merita, 30 de persoane……e ceva si chiar m-a facut sa ma simt bine. J Apoi m-am gandit ca, daca o tin doar pentru mine nu are nici un farmec, insa pentru ca-urile le-am pastrat pentru mine. Asa ca m-am gandit ca o impart si cu cine are chef sa citeasca.

Mama
Bunica
Adi
Cativa vecini din bloc
Richard
Familia Roman din Campina
Andreea Balica
Parintelui Arsenie Boca

Si lui Dumnezeu pentru tot ce mi-a dat in 2013.


Si uite asa mi-am antrenat eu pe final de an muschiul recunostintei.
13 Responses
  1. Natural Says:

    Foarte frumos din partea ta! Spor si-n anul viitor!



  2. Parintelui Arsenie Boca si eu ii multumesc. Poate anul viitor da Dumnezeu si ii fac o vizita la Manastirea Prislop!


  3. Anonim Says:

    La o a doua citire a articolului am vazut ca apar si eu. Ce ma facut eu bun de merit multumiri?


  4. MICA Says:

    Multumesc MULT pentru recunostinta!!! Rar - oamenii sunt - recunoscatori....Am citit si am impartasit impresii - de drag....Iti doresc inspiratie, energie, placere de a comunica - sa nu dezarmezi ....Tot ceea ce este mai frumos sa ti/ni se intimple - cind...??? cind te/ne astepti(am) cel mai ...putin....Prieteni de nadejde! Veselie...


  5. Tania Tita Says:

    Ce surpriza frumoasa! Multumesc si eu, scumpo, pentru ca ai aparut pe calea vietii mele. Intalnirea noastra ne aduce daruri amandorura.


  6. Unknown Says:

    Cand am postat articolul pe wall-ul meu de pe Facebook pauza. Lumea nici nu l-a bagat in seama, cu o mica exceptie. Asa ca daca nu merge Mahomed la munte, vine muntele la Mahomed.

    Flori si Micha va doresc sa ajungeti la Prislop....atunci cand va fi momentul vostru.

    Tania am ramas datoare cu o postare despre intalnirea de pe 16 decembrie.

    Si eu va multumesc pentru cuvintele voastre si antrenat-va muschiul recunostintei. Uite-asa apar surprizele :)


  7. Danaela Says:

    A face parte din lista sufletească a unui om este o mare bucurie. Mulțumesc!
    Iți doresc un an mai bun, cu toate cele dorite!


  8. Anonim Says:

    :) :) Multumesc Mada! Foarte frumos si ma inspira postarea ta! Ma bucur sa fac parte din aceasta lista si in acelasi timp sunt recunoscatoare ca te-am cunoscut si ca faci parte din viata mea! Cu siguranta este cu un scop anume si cred ca suntem pe cale sa-l descoperim din ce in ce mai mult si sa-l punem in practica! :-D


  9. E o lista scurta si selecta, pe care ma bucur sa ma incadrez si eu, avand in vedere cat de putin consider ca am contribuit. Felicitari, Madalina si iti multumesc la randul meu pentru onoarea de a ma fi asezat aici. Iti doresc sa reusesti sa ii inspiri pe cititorii tai si mai mult decat deja o faci.


  10. Unknown Says:

    Cu placere! Sa-ti ajute mai departe!


  11. Anonim Says:

    Ce draguuut! >:D< draga mea, si eu iti multumesc pentru ca mi-ai aratat macar o parte din ce esti tu, insa mi-ai aratat partea mai importanta si anume frumusetea sufletului tau! Iti multumesc pentru ca m-ai primit in viata ta, pentru ca te gandesti la mine atunci cand ma poti ajuta, iti multumesc pentru ca ma asculti, iti multumesc pentru sfaturile pe care mi le dai, pentru ca imi impartasesti din cunostintele tale si astfel ma bucur de interesul tau deosebit pentru lucrurile cu adevarat importante din viata. Sa cresti frumos, floricica dulce si inmiresmata. Iti pupacesc petalele imbujorate >:D< Andreea Balica


  12. Unknown Says:

    Va multumesc tuturor pentru vorbele voastre frumoase. M-ati emotionat pana la lacrimi....la propriu si mi-ati facut inceputul de an mai frumos. Nu ma asteptam la acest impact dar ma bucur ca ....e asa. A fost cel mai comentat articol din 2013 si asta ma bucura nespus mai ales ca e unul de substanta, zic eu. Va invit si pe voi sa practicati lista cu multumiri, cel putin o data pe saptamana. Vedeti ce efecte miraculoase are! Este un bun obicei care merita cultivat in vietile noastre.


Trimiteți un comentariu