Se apropie sfarsitul de an si multa lume incepe deja sa-si faca bilantul anului ce a trecut (reusite/nereusite, plusuri si minusuri, facute/nefacute etc), planul si lista de dorinte pentru anul care vine.



Oricum ar fi, ideea e ca exista o lista. Eu iubesc listele si trebuie sa recunosc ca sunt utile. Ca de aia imi si plac asa de mult. Insa pana acun nu m-am omorat cu facut liste de TO DO pentru anul ce urma sa inceapa.


Anul trecut, pentru prima data, dintr-un impuls interior, am horatat sa imi fac 2 liste: una cu lucruri “de lasat in 2012” si alta cu lucruri pe care mi le doream pentru 2013. De revelion le-am avut pe fiecare in cate un buzunar. Pe prima o tineam in buzunarul stang si la 23.45 fix am facut-o bucati bucatele cu asa o mare satisfactie. J Iar pe cealalta am pastrat-o in buzunarul drept si am intrat cu ea in 2013. Partea proasta este ca am “pus-o bine” iar acum am ratacit-o pe undeva prin casa si nu o mai gasesc.

Anul asta voi mentine traditia cu cele 2 liste insa in ceea ce priveste bilantul imi voi schimba putin abordarea. Voi face totusi o cronologie a evenimentelor din 2013 dar nu in sensul de bilant cu ce am facut si ce nu, ci doar ca o forma de aducere aminte si de marcare a unor evenimente.

M-am hotarat sa fac in schimb o lista de multumiri. Este vorba de o lista care sa contina lucruri, oameni, intamplari si in general toate chestiile pe care le-am primit, intr-o forma sau alta si pentru care sunt recunoscatoare. Recomand!

Scriam luna treacuta despre muschiul recunostiintei si ma gandeam ca aceasta lista va fi ocazia perfecta pentru a  antrena acest muschi. Oricum presimt ca lista va fi lunga si la final imi va da o stare de bine, tocmai buna pentru a intra cu ea in 2014.

Insa nu o voi face publica. Va ramane personala.

0 Responses

Trimiteți un comentariu