Odata cu ultima proba de la Spring Super Blog 2014 am avut ocazia sa trecem si noi, fiecare dintre bloggerii participanti in acaesta competitie in postura de jurat si sa ne dam cu parerea despre articolele celorlalti.

Deh……recunosc ca acum am vazut si eu ce inseamna sa fii juriu, sa iti faci timp sa citesti toate articolele participante la proba ta (noroc ca la ultima au fost doar 61 de articole, excluzand-o pe subsemnata, nu 70 sau 80 ca la alte probe ca nu stiu ce m-as fi facut J).


Si sa mai fii si obiectiv in subiectivitatea ta!

Quite a challenge ce sa mai! Dar pana nu vezi nu crezi.

Una peste alta a fost un bun exercitiu pentru ca pe mine m-a obligat sa fac ceea ce nu prea obisnuiesc sa fac (din lipsa de timp desi ar trebui) – sa citesc si articolele altora.

Si daca trebuie, cu placere….pana la urma nu mi-a parut rau!
Si asta pentru ca, pe langa faptul ca am petrecut niste ore bune citind articolele, am avut ocazia sa ii cunosc mai bine pe ceilalti bloggeri, participanti la Super Blog, sa descopar oameni creativi care fac lucruri misto si sa-mi vina si idei de cadouri de Paste J (asta chiar nu era in plan, dar e bine venita).
Slava Domnului ca am avut limita de cuvinte ca altfel nu stiu cum ar fi fost!


Am avut si eu un clasament de preferati, nu zic cine, persoane importante si tare greu mi-a fost sa acord acel punct. Si nici cu banul nu mergea sa dau ca erau mai mult de 2 J. M-am simtit ca un Atlas si tot globul pamantesc parca era pe umerii mei.

Parca eram la Te cunosc de undeva si ne votam intre noi. De fapt cam asa a si fost. Ah si nu am avut voie sa ne votam bloggul propriu.

Dar pana la urma am hotarat insa nu a fost usor.

PS. Nici prin cap nu-mi trecea ca jurizarea asta se va lasa si cu acest articol, inspirat de actiunea in sine J

Sursa imagini Google Images


1 Response
  1. Unknown Says:

    Recunosc ca si mie mi s-a parut tare greu sa jurizez...mi s-a parut greu sa citesc atatea articole, dar a fost o experienta frumoasa. :)


Trimiteți un comentariu