« Sunteti pregătiți pentru o aventură adevărată? Vă place suspansul? Vă plac experiențele unice? Dacă ați răspuns da la toate cele 4 întrebări, înseamnă că această campanie este pentru voi. Și este musai să participați, pentru că se anunță a fi o campanie memorabilă » exact asa suna anuntul campaniei Danone. Bineinteles ca, in cazul meu, raspunsul era DA la toate intrebarile. Am participat si la webinarul de pe 9 mai unde m-am distrat teribil; cu tot cu intermitentele inerente.

Insa daca la intrebarile campaniei a fost simplu sa raspund cu da, marea provocare a fost pentru mine sa ma hotarasc ce as vrea sa aleg – Fermier sau Controlor de calitate. Sunt femeie si.....la naiba....cateodata e chiar greu sa te decizi. De aia’ am si stat pana aproape de deadline in speranta ca ma voi decide cumva. De obicei, in astfel de situatii, imi ascult instinctul, dar de data asta.......pauza.....Cred ca a plecat in vacanta, inaintea mea. Culmea tupeului! Unde o fi intuitia cand ai nevoie de ea? Apoi m-am gandit sa dau cu banul, asa cum fac atunci cand chiar nu reusesc sa iau o hotarare (se intampla totusi destul de rar) si de regula fac invers decat ce pica. Nici metoda asta nu m-a ajutat in cazul de fata, asa ca m-am gandit sa imi depun candidatura pentru Fermier dar si pentru Controlor de calitate pentru ca ambele lucruri ma atrag in egala masura. Iar acum las sortii sa ma poarte acolo unde trebuie.

Ce imi place la campania asta este ca am ocazia sa trec dincolo de tastatura si de monitor si sa «  merg pe teren ». Ador chestia asta si abia astept sa ma duc.......unde m-or trimite. Posibilitatea nu numai de a scrie despre ci si de a merge sa imi bag nasul prin « bucataria » Danone si sa vad intregul proces tehnologic ma face sa fiu tare nerabdatoare. Mor de curiozitate ce o sa se intample si cum vor decurge lucrurile.

Nici tabletele nu sunt de colea, ca de multi mi doresc una.

In plus, site-ul Danone – drumul laptelui e chiar foarte dragut. Cand l-am deschis, prima imagine care apare, pe mine m-a dus cu gandul la videoclipurile McDonalds de pe Youtube despre cum se face carnea cheesburgerilor si despre reteta sosurilor lor. Si ma gandeam ca e un mare bullshit comercial. Insa nici vorba de asa ceva. E facut in maniera funny, usor de inteles si foarte clar. Mi-au placut mult de tot povestile fermierilor de la care se colecteaza laptele si mi-a crescut inima de bucurie gandindu-ma ca zootehnia nu e moarta complet in Romania.


Articol scris pentru Campionatul National de Blogging http://blogalinitiative.ro

5 Responses
  1. Anonim Says:

    Imi place foarte mult articolul ! Subiectul este extrem de interesant pentru mine mai ales pentru faptul ca sunt fun DANONE si zau ca mi-ar placea sa merg la fata locului sa vad cum se fabrica iaurtul meu preferat! Iar stilul tau de a scrie...ce sa zic altceva...decat ca este stralucitor ! Plin de acuratete,limbaj academic si atractiv,idei frumoase...ce mai...esti chiar o profesionista ! Bravo,te felicit si tot inainte cu toate panzele sus ! G.


  2. Unknown Says:

    cred ca e simplu de ales in functie de cat de incitant iti place sa iti traiesti viata - ca fermier, activitatea e mai provocatoare si iti da mai multe batai de cap - ceea cxe inseamna sa iti pui mintea la munca si imaginatia sa zburde, si tu odata cu ele...asa ca, nu trebuie sa te gandesti de prea multe ori cand ai de ales - urmeaza-ti primul instinct , pt ca el te duce pe drumul care iti este destinat tie...


  3. Roxie Says:

    Cred ca amandoua "joburile" sunt interesante. Astept cu interes sa povesteasti cum a fost.


  4. Fermierul Says:

    Hmmm... ar fi interesant sa iti pui o salopeta albastra si o palarie de paie si sa incepi sa mulgi vacute :), insa cred ca vei fi scutita de chestia asta datorita tehnologizarii. Pe langa asta mai trebuie sa faci si alte lucruri mai mult sau mai putin placute pentru ingrijirea vacutelor, dar asta vei descoperi acolo. Cu toate ca este o experienta frumoasa, cred ca ti se potriveste mai mult controlor de calitate mai ales ca ai un ochi critic si poti vedea tot procesul prin care trece laptele pana in rafturile din magazin.


  5. Unknown Says:

    din pacate va anunt ca nu am castigat nici la fermier nici la controlor.


Trimiteți un comentariu