Anul asta m-a cam chinuit talentul asa ca mi-a trecut prin cap sa trec la pictat de oua. M-am dus la un magazin de profil si am cerut niste vopseluri care sa mearga pentru pictat ouale. Vanzatoarele mi-au recomandat niste culori acril pe a caror cutie scria ca sunt solubile in apa dar si rezistente la apa. Partea asta nici pana acum nu am inteles-o dar ma rog. Nu sunt eu vreun mare talent la pictura (eram dezastru la scoala) si nici nu am avut vopselurile potrivite insa m-am gandit ca nu ar stica sa avem anul asta pe masa niste oua netoxice. Tot timpul ma enerva faptul ca la fiert ouale crapa, asa ca vopselurile din comert patrund prin coaja direct in ou si apoi in burtile noastre. Anul asta pana aici.

Asa ca daca tot m-a chinuit talentul cam asta a iesit, dupa 2 ore de pictat.






Mai trebuie sa mai lucrez la tehnica, modele si sa gasesc vopseaua potrivita. Oricum nu cred ca voi ajunge vreodata sa am macar jumatate din maiestria mesterilor populari care incondeiaza oua, insa pictatul e distractiv si e un bun exercitiu de creativitate.
0 Responses

Trimiteți un comentariu