Inainte sa citesc provocarea campaniei Gpec nici nu aveam habar ca exista asa ceva si in Romania. Uite asa mai afla omul noutati. Blogal a devenit pentru mine si o sursa de stiri.

Ce inseamna Gala Premiilor eCommerce

Nu este o simpla gala de premiere si atat. Din ce am inteles, documentandu-ma pentru articol este vorba de o intreaga desfasurare de forte din care cei care activeaza in zona de eCommerce au numai de castigat.

Iata mai jos, cateva dintrte avantajele celor care doresc sa isi inscrie magazinul in Gpec :

-        « magazinul tau va fi promovat timp de 6 luni pe site-ul GPeC.ro (cu logo, url, descriere scurta),

-     primesti gratuit Marca de Incredere TRUSTED timp de 12 luni, adica economisesti din start 120 euro + TVA (costul acordarii marcii, daca nu ai fi magazin online inscris la GPeC 2013),

-     inscriindu-ti magazinul la GPeC 2013, participi gratuit la Conferintele Nationale de E-Commerce din 27-28 Mai 2013 (in limita a 2 persoane/magazin). Adica mai faci o economie de 150 de euro,

-     ai parte de un adevarat audit al magazinului tau online, fiind analizat prin cel mai complex set de criterii dejurizare (daca nu te-ai inscrie la GPeC 2013, un astfel de audit te-ar costa minimum 1.500 euro),

-       beneficiezi gratuit timp de 1 luna de implementarea ClickTale - unul din cele mai cunoscute tool-uri de customer experience analytics la nivel mondial,

-       magazinul tau este analizat timp de 6 luni pentru a urmari evolutia in timp si in 2 etape de jurizare distincte, trecand prin peste 90 de criterii de jurizare, in asa fel incat evaluarea sa reflecte cat mai bine situatia reala a afacerii tale,

-       indiferent daca te numeri printre castigatori sau nu, primesti rapoartele de jurizare in urma celor 2 etape. Rapoartele sunt detaliate pentru fiecare criteriu in parte si contin explicatiile juriului acolo unde este cazul, ca sa stii exact unde stai bine si unde ai probleme,

-       participi gratuit la Festivitatea de Decernare a Premiilor GPeC 2013 din luna noiembrie si faci networking cu elita comertului online romanesc. Iar daca esti unul din castigatori, ai toate motivele sa fii mandru de premiul primit - e recunoasterea muncii tale! »

Pe scurt avantajele participarii se leaga de cresterea afacerii, a volumului vanzarilor si a notorietatii printre potentialii clienti dar nu in ultimul rand si de acumularea de know how, mai pe romaneste (ca sa nu fiu acuzata ca folosesc englezisme gratuite) cunostinte despre cum se face treaba mai bine. In plus se mai castiga si bani gheata.

Mie mi se pare o chestie utila pentru cineva care are ceva de vandut. Daca as avea un magazin online sigur m-as inscrie in competitie pentru ca nu vad decat avantaje, fara un singur dezavantaj. Deci magazine go for it!

Postare înscrisa în campania - Incurajeaza magazinele online sa se inscrie la GPeC 2013  o campanie organizata de Gala Premiilor eCommerce si BlogalInitiative.ro, cu sprijnul: evoMAG (www.evomag.ro); F64 (www.f64.ro/aparate-foto.html); ZorileStore (www.zorilestore.ro/tricouri).




Articol scris pentru Campionatul National de Blogging http://blogalinitiative.ro
3 Responses

  1. Alin Says:

    Interesant articol, sper ca sau inscris cat de multe magazine sa fie o competitie frumoasa.


  2. multumesc pentru aprecieri.insa m-au dezamagit organizatorii GPeC. Mi-au refuzat afilierea desi nu era scris in provocarea competitiei nici un termen limita pentru chestia asta, iar mailul meu fusese trimis cu 3 zile inainte de finalul competitiei (deci in timp util, dupa capul meu).urat!


Trimiteți un comentariu