Pe 27 septembrie 2013, in cadrul JW Marriott Grand Hotel, comunitatea online locala isi da intalnire la cea de-a sasea editie a Webstock 2013, cea mai importanta conferinta dedicata social media din Romania, organizata de Evensys in parteneriat cu Vodafone.




Acest eveniment de o zi este impartit in doua sectiuni : Conferintele Webstock si Premiile Webstock. In 2012, Webstock a inregistrat peste 600 de vizitatori in cele 10 ore ale evenimentului si peste 2.000 de persoane care au accesat transmisia live pe Internet.

Conferintele Webstock cuprind intalniri interactive despre cele mai noi tendinte in social media, bune practici, comunicare si promovare, aducand in prim-plan ultimele tehnologii si aplicatii din domeniu.

Premiile Webstock, este competitia care ofera recunoastere celor mai inedite si mai creative proiecte si campanii in social media, lansate in ultimul an in Romania.

Proiectele si campanile participante au putut fi inscrise in competitie gratuit in perioada 1 august - 31 august, intr-una din cele 12 categorii ce vor fi jurizate de un grup de practicieni in marketing, comunicare, digital, social media si mobile.

Cele 12 categorii in care au putut fi inscrise proiectele si campaniile sunt: Publishing, Utility, Visual, User Generated Content (by brands), Blogging Campaigns, Special Projects (Brands), Facebook Applications, Bloggers Project, Mobile applications, Instagram (by Brands), Best Content Campaign on Facebook, Innovation.

Ceea ce mi se pare relevant si extrem de fair play este faptul ca in competitie pot participa doar proiectele care nu au participat in cadrul editiilor precedente Webstock Awards, iar un proiect poate fi inscris doar intr-o singura categorie. Jurizarea include o etapa de preselectie, desfasurata intre 2-9 septembrie si notarea finala, care a avut loc in perioada 10-20 septembrie.

Pentru mai multe detalii despre inscrierea proiectelor la Webstock Awards 2013 si pentru a-i cunoaste pe numerosii jurati accesati linkul: http://webstock.ro/premii/.

Pentru a fi la curent cu stirile despre Webstock, urmariti atat site-ul www.webstock.ro, cat si contul dedicat evenimentului de pe Twitter sau pagina de Facebook.


Informatii preluate din comunicatul de presa al organizatorilor evenimentului.
0 Responses

Trimiteți un comentariu