Pe 27 septembrie 2013, in cadrul
JW Marriott Grand Hotel, comunitatea online locala isi da intalnire la cea de-a
sasea editie a Webstock 2013, cea mai importanta conferinta dedicata social
media din Romania, organizata de Evensys in parteneriat cu Vodafone.
Acest eveniment de o zi este
impartit in doua sectiuni : Conferintele Webstock si Premiile Webstock. In
2012, Webstock a inregistrat peste 600 de vizitatori in cele 10 ore ale
evenimentului si peste 2.000 de persoane care au accesat transmisia live pe
Internet.
Conferintele Webstock cuprind intalniri interactive despre cele mai
noi tendinte in social media, bune practici, comunicare si promovare, aducand
in prim-plan ultimele tehnologii si aplicatii din domeniu.
Premiile Webstock, este competitia care ofera recunoastere celor
mai inedite si mai creative proiecte si campanii in social media, lansate in
ultimul an in Romania.
Proiectele si campanile participante
au putut fi inscrise in competitie gratuit in perioada 1 august - 31 august,
intr-una din cele 12 categorii ce vor fi jurizate de un grup de practicieni in
marketing, comunicare, digital, social media si mobile.
Cele 12 categorii in care au
putut fi inscrise proiectele si campaniile sunt: Publishing, Utility, Visual, User Generated Content (by brands),
Blogging Campaigns, Special Projects (Brands), Facebook Applications, Bloggers
Project, Mobile applications, Instagram (by Brands), Best Content Campaign on
Facebook, Innovation.
Ceea ce mi se pare relevant si
extrem de fair play este faptul ca in competitie pot participa doar proiectele
care nu au participat in cadrul editiilor precedente Webstock Awards, iar un
proiect poate fi inscris doar intr-o singura categorie. Jurizarea include o etapa
de preselectie, desfasurata intre 2-9 septembrie si notarea finala, care a avut
loc in perioada 10-20 septembrie.
Pentru mai multe detalii despre inscrierea
proiectelor la Webstock Awards 2013 si pentru a-i cunoaste pe numerosii jurati
accesati linkul: http://webstock.ro/premii/.
Pentru a fi la curent cu stirile despre Webstock,
urmariti atat site-ul www.webstock.ro, cat
si contul dedicat evenimentului de pe Twitter sau
pagina de Facebook.
Informatii
preluate din comunicatul de presa al organizatorilor evenimentului.
Trimiteți un comentariu