Toamna se numara bobocii, concursurile (care navalesc de peste tot), mustul (iam iamJ) si bineinteles……..competitiile de blogging.

Abia astept sa vad cu ce noi provocari ne vom intalni la Super Blog 2013, ce premii ne-au pregatit sponsorii si ce o sa se mai intample la aceasta editie.

De data asta ne incordam muschii si facem mai bine ca data trecuta……cel putin eu asa mi-am propus. :)


In ceea ce ma priveste, voi fi mai atenta decat de data trecuta, ca deh mi-am facut botezul la precedenta editie. Deci acum ca stiu cu ce se mananca aceasta frumoasa competitie in care mi-am facut debutul ca blogger, in mod cert voi fi mai pe faza si nu voi mai repeta greselile de la prima mea participare.

Adica de data asta, gata cu locul 1 la punctele de penalizare, gata cu articole scrise dupa deadline, din dragoste pentru tema propusa.


Am artileria pregatita si mor de nerabdare sa vad cati bloggeri se vor inscrie in competitie “pe bune” nu doar de dragul de a aparea pe o lista si sa aflu cu cine ma voi “bate”.
1 Response
  1. Bine ai revenit in SuperBlog, Madalina! Iti multumim pentru participare si iti dorim succes si inspiratie! Sa ne citim cu bine si fara penalizari, pana la final! :)


Trimiteți un comentariu