Unica este revista mea preferata, iar de cand fac revista presei pe blog o cumpar regulat. De fapt o cumpar oricum, cu sau fara revista presei, caci imi place foarte mult.

La sfarsit de august, o prietena de pe Facebook mi-a spus sa ma uit in numarul pe septembrie, la pagina 9 ca am castigat la concursul “Unica la birou”.

Cand ma gandesc ce chinuiala a fost cu poza aia ma bufneste rasul pentru ca numai eu si fotografa de ocazie stim despre ce a fost vorba! J

Asta e poza castigatoare


Facusem poza prin luna iulie si o trimisesem la revista. Intre timp, uitasem cu desavarsire de ea si nevazandu-ma in paginile numarului din august, am crezut ca m-au ignorat complet.

Si iaca surpriza! Insa pana am intrat in posesia revistei a mai durat nitel, timp in care fireste ca muream de curiozitate, caci prietena de pe Facebook nu a vrut in ruptul capului sa-mi dea detalii, lasandu-ma sa ma perpelesc nitel.

Urma sa primesc revista Unica impreuna cu alte 2 reviste pentru ca participasem la un sondaj cu premii. Am primit revista pe 4 septembrie si desi ma certasem cu cineva in ziua aia, cand am vazut-o mi-a luminat ziua si am uitat imediat cat de nervoasa eram.

Asa ca prima mea aparitie in Unica nu e pe coperta, nici in vreun interviu ci…….in calitate de castigatoare la concursul “Unica la Birou” (pagina 9).

Dovada cu care ma dau si eu mare nitel :)

Unica septembrie 2013

Poate pentru unii nu este mare lucru, insa sa imi vad poza si numele in revista mea preferata pentru mine este un motiv de bucurie si de mandrie. Cu atat mai mult cu cat unul dintre visele mele este sa apar in paginile revistei dar nu pe coperta ci intr-un interviu despre o femeie care a realizat ceva in viata si care poate fi un model care sa inspire la randul ei alti oameni.

Asa ca sper ca acest concurs sa fie doar primul pas spre implinirea visului meu.
4 Responses


  1. Unknown Says:

    Va multumesc. Sa fie!


  2. Anonim Says:

    Felicitări, Mădă!

    Cristina


Trimiteți un comentariu