Transsexuali din toată lumea uniţi-va si votati la Eurovizion 2014. Daca pana acum stiam ca la acest concurs european se voteaza pe criterii politice, pe bisericute si in functie de tot felul de interese (nu stiu prin ce minune am “scapat” si noi de cateva ori pe locul 3, anul asta mi-a fost clar ca toata desfasurarea asta de forte nu are nici o legatura cu talentul unui artist, asa cum te-ai fi asteptat. Mai the best win! Pe naiba!

Anul asta la Eurovizion a castigat o aratare. Pentru cine nu s-a uitat la acest concurs international al cantecului european si bine a facut si pentru cine nu s-a uitat pe Internet, la televizor sau nu a auzit de la colegii de birou (desi ma indoiesc, pentru ca de sambata incoace, asta ea fost subiectul cel mai debatut), marele castigatorul a fost reprezentantul  Austriei. Este vorba despre un transsexual pe nume Conchita Wurst care parea 90% femeie si 10% barbat. Cei 10% erau reprezentati de o ditamai barba care îi acoperea jumatate de fata. Vorba cantecului : idealul meu in viata e femeia cu mustata. Dar parca de data asta a fost prea mult. Pe mine pur si simplu m-a dezgustat. Mi s-a parut too much.

Pacat de rochia, coafura, machiajul si bijuteriile care mi-au placut. Insa barba aia strica tot ansamblul. Una e sa ai pitici pe creier si sa vrei sa-ti schimbi sexul, alta e sa nu te hotarasti apoi ce strutocamila esti. Nu vreau sa fiu inteleasa gresit. Nu am nimic cu minoritatile sexuale. Din contra, fiecare are dreptul să se exprime liber. Ma consider o persoana deschisa la minte.

De altfel nu este prima data cand un transsexual castiga Eurovizionul. Acum niste anisori a mai castigat un alt transsexual din Israel - Dana International. Sincer mi-a plăcut de ea, o femeie superba si o melodie draguta care in scurt timp a devenit un mare hit si la noi in tara. Deci nu am nici o problema dacă are talent si o melodie draguta. Dar Conchita m-a oripilat. Pentru faptul ca nu reusea sa se hotarasca daca e femeie sau barbat. Si acum sa fim seriosi, a avut o melodie absolut banala si nici nu avea o voce sa te dea pe spate. Nu avea talent deloc, dupa parerea mea.

Pe scurt nu merita sa castige locul 1 prin prisma prestatiei sale. Probabil stiind ca nu avea mari calitati vocale a mizat pe un artificiu de imagine. Penibil....insa barba a castigat.

Initial nu am vrut sa pun o poza cu aceasta aratare dar am gasit una care mi s-a parut chiar amuzanta. Si uitandu-ma 10 minute pe internet (ca mai mult ar fi insemnat pierdere de timp inutila), am vazut ca respectiva asa se prezinta peste tot. Deci look-ul  afisat nu a fost doar pentru Eurovizion.

Cochita Carnat...pardon Wurst :)
Imi pare rau pentru Ovi si Paula care ne-au reprezentat cu demnitate, cu o melodie foarte potrivita pentru un astfel de concurs. Imi pare rau pentru munca lor si a intregii echipe de oameni din spate. Imi pare rau de banii pe care i-a aruncat pe fereastra statul roman pentru participarea de anul asta. Mai bin ear fi renovat 2 scoli sau 2 spitale, ca ar fi fost mult mai bine. Oricum era destul de improbabil sa castige din nou locul 3. Asta cred ca stia toata lumea. Personal, am sperat la locul 2 pentru ca aveau toate datele necesare. Asta daca distinsul public european nu ar fi fost cam cretinel anul asta.





Sincer nu inteleg de ce mai participa Romania la concursul asta plin melodii sforaitoare, plictisitoare, inodore si incolore in care talentul si valoarea nu au nici o importanta.

De ce tot insistam sa cheltuim aproximativ 200.000 euro (cam asta este suma la care se ridica cheltuielile pentru participarea la Eurovizion) pentru a merge la un concurs la care e clar ca nu vom pupa niciodata locul 1? Eu ca tara m-as retrage din aceasta competitie si i-as trimite la naiba. Caci mare pierdere nu ar fi.


Imagini preluata de pe Facebook si http://www.ziuanews.ro
2 Responses
  1. Competitia a fost aranjata. Se stia cine castiga; la Copenhaga erau steagurile curcubeului peste tot. eu cred ca anul acesta merita sa castige reprezentantul Ungariei; dar nah, asta e; eu nu m-am uitat pentra niciodata nu castiga cine vreau eu.


  2. Unknown Says:

    Oricine ar fi trebuit sa castige in afara de aratarea aia totalmente netalentata. Sa le fie rusine!


Trimiteți un comentariu