Cred ca saptamana asta a fost culmea mitocaniei la femei. Nu credeam ca, dupa ce am scris prima postare despre mitocania la femei, o sa am partea foarte repede de a doua “mostra”.

Tarasenia s-a petrecut joi, cand ieseam de la supermarketul Lidle. Aveam toate cumparaturile puse intr-un carucior si o asteptam pe mama in fata usii de intrare. Insa nu blocam accesul oamenilor in supermarket ci eram mai intr-o parte. Nu-mi plac oamenii care se opresc ca precupetele in mijlocul drumului de parca tot trotuarul e al lor. Asa ca nu fac nici eu asemenea lucruri la randul meu.

Si cum stateam eu asa, vine o duduie cu carutul si da sa intre in supermarket. Eu nu am vrut sa ma dau la o parte din fata ei, gandind ca ma va ocoli, pentru ca avea loc berechet. Dar duduia….dupa ce a luat fata unui taur intaratat, a preferat, nici mai mult nici mai putin decat sa ma dea violent la o parte cu carutul, trecand peste piciorul meu cu una dintre roti. Norocul meu a fost ca era un carut mai mic, nu cel standard si ca pana la piciorul meu furia i-a mai fost domolita de carutul meu plin, care a mai amortizat socul.

Pur si implu am ramas masca. Nu credeam ca e in stare sa faca asa ceva, in loc sa ma ocoleasca. Ar fi fost mult mai usor si nu s-ar mai fi enervat nici una dintre noi. Cel putin i-am zis si eu vreo 2 insa nu aveam cu cine. Macar ma bucur ca am reusit sa o enervez si eu.

Si cu cata violenta a facut acel gest! Mai avea putin si trecea peste mine de-a dreptul. Sper, pentru binele altor persoane, ca aceasta “specimena” nu are carnet auto, caci nu vreau sa ma gandesc ce alte apucaturi ar mai avea daca mai indrazneste cineva sa-I iasa in cale.

Multi nebuni in tara asta in libertate! No comment!
5 Responses
  1. Unknown Says:

    in schimb vaca are drept de vot. si voteaza psd-ul...


  2. aditza Says:

    Toate ti se intampla numai tie. Acum ca ai intrat in pasa asta, s-ar putea sa iesi greu din ea. Eu am probleme in ultima vreme cu coloratii in autobuz


  3. Unknown Says:

    Generalizarea e total gresita.Nu cred ca ma cunosti ca sa stii tu in ce pasa sunt si cum ies din ea. As putea spune acelasi lucri si despre "your issue" cu tiganii.


  4. Unknown Says:

    Romania are nevoie de educatie, si respectarea spatiului vital al oricarui cetatean. Ne lipseste


  5. Unknown Says:

    Asa este Florina. Insa slava Domnului ca mai sunt si oameni cu educatie in tara asta.


Trimiteți un comentariu