Unica aprilie 2014


Numarul din aprilie al revistei Unica mi-a placut in mod deosebit. Oricum de cand s-a rebranduit mi se pare ca este exact mixul de moda, frumusete, stil de viata, dezvoltare personala si cariera de care am nevoie in fiecare luna pentru a ma delecta.

Mi-a placut maxim articolul despre personal branding (pe care l-am subliniat si colorat, am luat si notite, l-am decupat si l-am pus bine la pastrat), interviul cu Inna, cel despre oamenii din industria modei. Si mai  utile, daca pot spune asa, mi s-au parut articolele despre complexele femeilor, despre radioactivitate (mi s-a facut parul maciuca citindu-l) si despre aplicatiile pe care ti le poti descarca pe mobil pentru a-ti face viata de parinte mai usoara.

De la Toni Grecu am aflat ca “oamenii care fac umor nu sunt veseli in mediul lor intim” (hm si eu care credeam ca spun bancuri non stop J) si am mai aflat unde si cum se relaxeaza cele mai stresate femei manager.

Nu stiu unde a gasit Simona Tache toate categoriile alea de barbate despre care a scris, in functie de cum se dichiseste fiecare. Cred ca am numarat nu mai putin de 13 tipuri de la metrosexual la diversesexual – e delicious articolul.

Elle aprilie 2014

Din editia de aprilie a revistei Elle am aflat ca surorile Olsen mai au o sora (adicatelea sunt 3 nu 2 cums taim eu J), la fel de talentata, Elisabeth, care aspira si ea la statutul de actrita avand deja la activ cateva roluri. Habar nu aveam :-). Mi-a placut mult articolul Mihaelei Radulescu care ii taxeaza drastic pe parintii care incearca sa-si "smechereasca" copii, fara sa isi dea seama ca in acest fel le rapesc copilaria si ii forteaza sa se maturizsze prematur.

Articolul lui Marius Chivu trage un semnal de alarma legat de iubirile pe internet si de capcana autoiluzionarii si a deceptiilor care decurg din chestia asta. Mare atentie! Mi-a placut si articolul despre Andreea Raicu, cel despre Andreea Badala, al carei nume il tot vazusem prin revistele mele glossy la capitolul legat de moda dar despre care nu stiam mai nimic.

Foarte utile mi s-au parut articolul despre ce faci cand, desi iti iubesti munca, ai momente de lipsa acuta de chef (1. Nu te plange, 2. Cunoaste-ti colegii, 3. Invata lucruri noi, 4. Munceste mai mult, 5. Cere feedback), articolul despre ce poate insemna gusa (insa nu am avut impulsul de a merge automat sa-mi analizez barbia in oglinda) si articolele despre cum sta treaba cu detoxifierea de primavara si cum ar trebui sa arate un plan de detoxifiere complet.

Forbes aprilie 2014 – editie aniversara 5 ani


Editia aniversara a revistei Forbes (care marcheaza 5 ani pe piata romanaesca) m-a inspirat foarte mult. Mi-au placut mai toate articolele si am citit-o din scoarta in scoarta. Mi-au placut in mod special articolele despre antreprenoriatul social si “economia binelui” (acele afaceri care produc nu numai profit ci au si un impact pozitiv asupra comunitatilor in mijlocul carora activeaza), cel despre fondurile de pensii (nu stiu cati dintre noi se gandesc sau urmaresc situatia contului lor si investitiile facute de fondul de pensii la care au aderat) si cele despre cateva institutii de invatamant privat care sunt adevarate modele despre ce inseamna un invatamant modern si in acelasi timp un business eficient.

Am aflat ca este in dezbatere Legea economiei sociale, ce ar putea oferi accesul la finantare pentru o parte a Romaniei care este in present blocata si fara prea multe perspective.

Articolul care mi-a placut cel mai mult a fost cel despre “chirurgia binelui” – o initiativa a 3 medici romani, scoliti la cele mai inalte scoli de medicina din strainatate care au pus bazele Brain Institute – primul si singurul centru privat de neurochirurgie din Romania – un alt model de business social cu aparatura de ultima generatie si personal super calificat, care isi propune sa devina cel ami important centru de educatie pentru tinerii neurochirurgi din Europa de Est.

Scriam ieri despre RNM-ul cel nou din Hunedoara si azi, scriind din nou despre o initiativa revolutionara in medicina parca creste inima in mine si imi sporeste increderea ca nu toti medicii buni pleaca in strainatate. Pot spune ca de acum incolo stau linistita ca avem si in tara medici tineri super calificati si conditii de spitalizare occidentale ca sa nu mai fim nevoiti sa plecam in strainatate la tratament. Mai ramane de rezolvat problema accesului cat mai multor categorii de cetateni la aceste servicii, dar dupa cum vad suntem pe o directie buna si am mare incredere ca lucrurile vor evolua de acum numai in bine pentru ca se poate.


2 Responses
  1. Ce aplicatii sunt care iti fac viata de parinte mai usoara? Chiar ma intereseaza!!!


  2. Sunt cateva enumerate in articol : Love You do (iti da idei despre cum sa petreci timp de calitate cu familia), Mama Bear (un "fel de GPS" pt copil :)), SitOr Squat (te ajuta sa gasesti o toaleta), Orange Content look, Best of Parenting, What to Expect (sfaturi pt femeile insarcinate).

    Tocmai mi-ai dat o idee pt un articol viitor :)


Trimiteți un comentariu