Joia asta am participat la un rasfat în toata regula. Am petrecut 3 ore în ambianta salonului Glamour Expert impreuna cu alte cateva bloggerite.
Ce mai! Un rasfat exclusivist doar pentru nou femeile. Şi ce pot face cateva femei daca le lasi de capul intr-un salon de infrumusetare? Sa se rasfete la coafor, la mani pedi, la masaj, sau sa organizeze o sedinta foto ad hoc, caci spatiul este destul de ofertant si pentru asa ceva. Stiu ca toate femeile care vor citi acest articol ne vor invidia. Am fost privilegiate ce-i drept. J

Am savurat cu mare pofta aceste delicioase cupcakes tematice :)





Salon Glamour Expert este situat central, pe o straduta foarte cocheta care te duce cu gandul la Grecia sau Italia. De cum i-am trecut pragul, m-am simtit imediat in largul meu. Salonul este decorat cochet, are spatii largi, luminoase si aerisite. Se intinde pe 3 etaje, plus o terasa frumoasa pe acoperisul cladirii, care urmeaza sa fie amenajata in curand si promite multe surprize pentru cliente.



Punctele foarte ale acestui salon sunt pe langa spatiul dragut si primitor (din care nu iti mai vine sa pleci), profesionalismul angajatelor sale. Cea care mi-a facut manichiura caviar a facut o treabă super buna si mi-a dat si o multime de sfaturi utile legate de ingrijirea unghiilor. Iar cu minunata mea manichiură am facut furori. Din pacate, manichiura caviar pe cat e de frumoasa, pe atat este de efemera in sensul ca nu durează mai mult de maxim 3 zile, din ratiuni "tehnice". Insa azi cand scriu acest articol eu zic ca arata inca bine (recunosc nu am dereticat prin casa si nu am spalat….decat vase J).


Sambata 10.05.2014 manichira caviar rezista :)
Cosmeticiana de acolo, care se ocupa de tratamentele faciale este o tipa super calificata (marturie stand numeroasele diplome obtinute), insa nu am apucat sa o intalnesc pentru ca nu se afla la fata locului. In orice caz o voi intalni la urmatoarea mea vizita pentru o sedinta de microdermoabraziune. Abia astept J.

Iar stilistele de la salon printre care si Cora (pour les connaisseurs J) au facut minuni cu parul tuturor bloggeritelor prezente. Au realizat super rapid niste coafuri senzationale, foarte potrivite pentru fiecare clienta care a intrat pe mana lor. Rar mi-a fost dat sa imi placa absolut toate coafurile realizate la acelasi salon de 2 hairstyliste diferite. Dar cred ca asta inseamna profesionalism. Si cred ca toate femeile stiu cat de greu este sa gasesti un bun hairstylist care sa inteleagă din prima ceea ce doresti, fara prea multe explicatii. Abia astept să "incap si eu pe mana lor" la urmatoarea mea vizita la salon.

In concluzie, toate ne-am simtit foarte bine si nu ne mai venea sa plecam de la Salon Glamour Expert. Vizita acolo chiar m-a facut sa uit pentru careva ore de toate gandurile si tot ce aveam pe cap in ziua aia. Chiar a fost “quality time”. Asa ca, terapia a functionat si am plecat de acolo cu zambetul pe buze. Abia astept sa ma reintorc.


Si sa nu credeti ca am ridicat in slavi acest salon pentru ca m-a pus cineva. Pur si simplu a fost altceva sa vad o atmosfera relaxata, fara angajate frustrate si stressate de patroni care urmaresc numai castigul imediat fara sa le pese de atmosfera creata, fara clientela care intra si iese ca pe banda rulanta si fara ca totul sa se intample pe repede inainte si mai ales ca toate clientele sa fie multumite. Stim cu totii cat de greu este sa multumesti pe toata lumea, daca nu chiar imposibil. Si vorbesc aici de niste bloggerite de moda care sunt, intr-o oarecare masura, cunoscatoare in domeniu.

Si a fost altceva sa testez un serviciu si apoi sa scriu despre el in cunostinta de cauza. E cu totul alta istorie.

Daca vreti sa aflati mai multe despre serviciile oferite de Salon Glamour Expert puteti citi aici si aici.

Fotografiile au fost realizate de Stefania Cristina Irescu
0 Responses

Trimiteți un comentariu