Pe 3 iunie a avut loc fost Digital Divas 2014, cel mai mare eveniment pentru comunitatea online de fashion si beauty. Si pentru ca divele nu se pot intalni oriunde, locatia aleasa pentru 2014 de AVON Cosmetics si Evensys, organizatorii evenimentului, a fost Palatul Ghika din Bucuresti.
Ca si pana acum, evenimentul a fost impartit in 2 mari sectiuni : conferinta si premiile Digital Divas.

Conferinta Digital Divas 2014 s-a concentrat pe modalitatile de crestere a vizibilitatii in online, cum poti oferi cititorilor un continut relevant si cum interactionezi eficient cu acestia.
Digital Divas imbina inspiratia, comunicarea, networkingul, cu tendinte si oportunitati cu care comunitatea online de beauty si fashion trebuie sa fie mereu la curent.

Dupa cum spuneam in postarea trecuta, am ratat primul discurs al zilei, cel al Loredanei, asa cum v-am povestit aici.

Sesiunea 1
Moderatoare primei parti a fost Mirela Bucovicean care ne-a provocat sa raspundem la intrebarea “Ce crezi tu ca este o diva?”

Raluca Kisescu (Avon) a vorbit despre platforma de crowdfunding www.doneazacuavon.ro si despre proiectele sociale in care se implica compania. Mi se pare o idee buna, ca atunci cand cumperi un produs roz, ai posibilitatea sa directionezi donatia ta cate o anume campanie sau initiativa pe care o alegi singura. Cel putin ai credinta ca banii se duc direct acolo si ca nu sunt distribuiti aleatoriu.

Raluca Kisescu si Mirela Bucovicean
Andreea Badala (Murmur) a vorbit despre cum si-a construit afacerea, care au fost etapele parcurse si provocarile pe carele-a intampinat pana sa ajunga sa le imbrace pe Madonna, Beyonce sau Britney Spears. Din sfaturile ei am retinut urmatoarele:
  • A avut un plan foarte bine pus la punct si a construit in intern inainte de a iesi pe piata internationala
  • Exista tari pentru care Romania este foarte exotica si exista altele pentru care Romania nu exista pe harta modei
  • Dupa parerea ei, cea mai mare provocare este sa stii cine esti, sa stii sa comunici corect si eficient cine esti si sa stii sa iti alegi oamenii potriviti pentru a forma o echipa care sa functioneze.
  • Isi propune sa “atace” noi piete si sa-si intareasca relatia cu SUA de unde a primit cel mai bun feed back pana acum.


Sesiunea 2
Moderatoarea partii a doua a fost Daniela Kammrath care a reusit sa faca “liniste in sala”…deplina. Ne-a intrebat pe noi, bloggeritele prezente in sala, cate dintre noi reusesc sa faca bani din blog. Soc si groaza………NIMENI…..am amutit toate. Asta a fost momentul in care am ramas socata de-a binelea. Adevarut gol golut!

Dana Sota a vorbit despre blogul sau www.danasota.com la care colaboreaza cu diversi specialisti. Sustine ca nu scrie despre produse care nu ii plac pentru ca nu doreste sa influenteze parerile altor persoane. Odata a facut un compromis scriind despre un produs pe care nu il folosise direct, insa s-a lecuit repede. Cititorii te simt atunci cand nu esti autentic. Atunci cand vrei sa te ocupi la modul serios de un blog, adigura-te ca respecti corectitudinea limbii romane si ca faci totul cu pasiune si daruire. Doar asa se vor vedea rezultatele.


Maurice Munteanu spunea despre sine ca este ipohondru. Intrebat fiind cum gestioneaza publicitatea pe blogul sau, a raspuns ca a fost nevoit sa refuze circa 99.99% dintrte propunerile primite pentru ca nu se potriveau cu valorile in care crede. Chestiune de alegere persoanala. A spus ca nu exista scoli de stilism ci doar simt estetic. Initial, mi s-a parut un pic cam arogant, incisiv si un pic jemenfischist insa dupa prezentarea sa, a avut amabilitatea sa-mi raspunda la cateva intrebari asa ca mi-am schimbat repede parerea. Uite cum te induc in oroare aparentele astea………….daca te iei dupa ele. J


Vicki Nicola ne-a spus ca viitorul in blogging este video. Asta ca sa ne intre bine in cap J. Cat despre strategii, ne-a dat niste sfaturi cu adevarat utile si pertinente, dupa parerea mea :
  • Gandeste pe termen lung (si remember “1 video is worth 1000 likes”)
  • Performanta se legitimeaza prin calitate
  • Intotdeauna sa crezi in ceea ce crezi. Nu adopta parerile celorlalti pentru ca nu le vei putea sustine.
  • Cateodata statutul de outsider poate fi un beneficiu. Daca nu ai fost inca etichetat, ai libertate sa te exprimi cum vrei.
Vicki Nicola si Daniela Kammrath

Sesiunea 3 a fost ceva mai plina de culoare si de implicare din partea publicului prezent.

Prima vorbitoare a fost Alina Gavrila Bortun de la Gavrila si Asociatii – o adevarata “aparitie” cu punga de covridog la purtator. Sincer, nu stiam cine este inainte sa o vad pe scena insa mi-a lasat o impresie puternica de identitate asumata. Dupa parere ei, un blog misto nu trebuie sa aiba articole scrise numai la superlativ, ci trebuie sa fie ingrijit/muncit, fara impopotonare lingvistica/vizuala.




Apoi am aflat ca Radu F.Constantinescu chiar exista. Umbla vorba in online ca n-ar exista. J Insa exista si e si foarte simpatic. A spus ca blogging-ul nu se face de unul singur si ca uneori ceea ce faci cand oamenii te injura e chiar mai important decat alte aspecte.


Razvan Crisan (fondatorul Asociatiei Oricum si Shorts Up) ne-a ridicat de pe scaune….…la propriu. A facut niste experimente cu cateva voluntare din sala, printre care m-am aflat si eu. Ne-a pus sa ne uitam ochi in ochi si apoi sa cautam puncte albe pe mocheta de pe scena. Morala a fost ca experientele personale intense sunt, in opinia lui, singura cale de a afla cine esti si ce iti place.



executam provocarea
Invitata speciala a editiei din acest an a fost bloggerita olandeza Lucy de Boer care si-a inceput blogul in 2011 si de atunci a avut o ascensiune fulminanta si rapida ajungand sa-si transforme pasiunea in cariera. Sfaturile ei au fost : investeste, inoveaza, asuma-ti riscuri, defineste si invata.


Daca vreti sa aflati care au fost castigatorii galei Digital Divas Awards 2014, uita-ti-va aici.

Red's Mojito, unul dintre sponsorii evenimentului ne-a oferit si un moment dansant.

A fost o zi interesanta si dulce, chiar daca ploaia ne-a dat din cand in cand batai de cap. A fost frumos sa ma simt diva pentru o zi. J



Fotografii preluate de la Wide Magazine si Intel
0 Responses

Trimiteți un comentariu