In cadrul vizitei in Hunedoara tot grupul de bloggeri a fost cazat la Vila Flamingo, situata pe Bulevardul Dacia nr. 28, chiar la intrarea in oras, in spatele benzinariei Rompetrol.

Chiar daca pensiunea este aproape de drumul principal, ferestrele camerelor dau spre curtea din spate, un spatiu plin de verdeata in care singurul “deranj” este concertul nocturn al broscutelor din micul iaz amenajat acolo.

Poza asta am luat-o de la Crist pt ca mi-am dat
sema abia azi ca tocmai fatada n-o pozasem :)

Insa daca esti rupt de oboseala, nu mai auzi nici musca. Asa ca doza de liniste, verdeata si relaxare, precum si privelistea sunt asigurate. Tot in spate, se poate face un gratar strasnic pentru ca exista toate dotarile necesare. Proprietarii au amenajat curtea foarte dragut si primitor, avand chiar si o mica livada.

Au si vreo 4 catei (de toate marimile J) care par fiorosi dar odata ce te-ai imprietenit cu ei, vor doar sa se joace. Nu va speriati, nu musca.


Este o afacere de familie iar patronii si intreg personalul au grija ca fiecare musafir sa se simta bine. Sunt niste oameni foarte de treaba si ospitalieri. Asa ca te simti ca acasa. Omleta de la micul dejun este foarte buna, servirea asisderea.

Pensiunea are mai multe nivele, spatiu de primire si de servit masa sau de socializare. Exista wifi peste tot caci pentru niste bloggeri ca noi, acest aspect era vital.

Asta cu preturile maximale nu am inteles-o
dar nici nu am aprofundat subiectul



Pensiunea are conditii decente, este curat si are cam tot confortul. Mobila e in buna stare, patul e bun si toate lucrurile functioneaza.

Totusi trebuie sa remarc si niste minusuri. Eu am stat in camera 3 si din pacate nu era decat o singura priza in coltul camerei, in spatele comodei pentru televizor. E destul de greu accesibila si daca ai mai multe gadgeturi, trebuie sa faci cu schimbul. Si era o singura patura in conditiile in care a fost vorba de o camera dubla, cu 2 paturi lipite. Noroc a fost ca colega de camera nu era friguroasa ca mine. Asa ca ne-am descurcat.




Iar la baie alta distractie. Era destul de ingusta, asa incat ca sa stai pe wc fara sa te asezi, nu prea poti sa stai normal ca dai cu capul in perete, ci trebuie sa stai intr-o parte. A fost tare amuzant.


Insa am inteles ca acest neajuns nu era si la celelalte camere.

Trecand peste micile imperfectiuni, in final pot spune ca cu totii ne-am simtit bine la Vila Flamingo si am plecat cu amintiri placute. O sa-mi fie dor de pufosenia aia mica alba, care statea asa cuminte sa fie alintata. J


0 Responses

Trimiteți un comentariu