Este prima competitie la care particip de cand mi-am deschis blogul si pe care intentionez sa o castig. Aceasta competitie a fost de fapt catalizatorul care m-a facut sa ma mobilizez si sa ii dau bataie cu lansarea blogului. Si cred ca nu este deloc intamplator ca am prins ultimul tren, adica chiar ultima saptamana de concurs si ultimele etape. Ultimii voi fi cei dintai. Daca voi castiga, asta va reprezenta o confirmare si un start extraordinar pentru blogul meu. Daca nu, sigur voi avea ceva de invatat. Deci oricum ar fi tot ies in castig. Oricum, fara falsa modestie, eu zic ca participarea la un concurs de o asemenea anvergura este de bun augur pentru un blogger boboc cum sunt eu. Poate sigla campaniei, bobocul roz, imi va purta noroc si va fi cu noroc.

De acum, ma pun pe scris.
8 Responses
  1. Anonim Says:

    Mie imi place,este o fata de treaba care mie si fratelui meu ne da lectii de engleza si drept sa spun este o fata desteapta,frumoasa si amuzanta.Daca o sa o intalniti (pe net) va anunt ca va veti imprieteni pe loc cu ea!!!!!Sa o votati,va castica.Cu drag ANDREI DIANA fiica CLAUDIEI ANDREI


  2. Anonim Says:

    MIE nu-mi place sa mint,asa ca va spun adevarul!MIE mi se pare o tipa tare calma draguta nostima si frumoasa.Mie si fratelui meu ne place la nebunie deoarece noua (in particular)ne da lectii de engleza.Poate ati cunoscuto altfel (poate nu va place)dar incercati sa-i scrieti pe blog numai lucruri frumoase!!!!!!Cu drag ANDREI DIANA fiica CLAUDIEI ANDREI


  3. Anonim Says:

    Mie si fratelui meu Madalina Iancu ne da meditatii.Este draguta ,amuzanta ,simpatica si frumoasa.Daca va castiga va asigur ca merita din plin!!!!!!Ajutati-o sa CASTIGE!!!!!!!CU drag,fiica CLAUDIEI ANDREI ANDREI DIANA!!!!!!


  4. Anonim Says:

    MIE mi se pare ca acest blog este super tare!!!!anuntul de azi este : 1)sa o ajutati sa castige!!!Toti acesti bloggari nu isi dau seama ca un blog nu inseamna am pus un articol si gata!!Madalina Iancu este singura care se implica cu pasiune,de aceea cred eu ca va castiga!!!!!!!
    ANDREI DIANA


  5. Unknown Says:

    Multumesc copii pt sustinere. Va pup!


  6. Multumim pentru participare! Te asteptam si la editia din toamna SuperBlog! :)


  7. catzel Says:

    Cate bomboane au primit copilasii pentru comentariile frumoase ? :p


  8. Unknown Says:

    Nu au primit nimic. Le-au scris din proprie initiativa. Eu le-am dat doar adresa blogului.


Trimiteți un comentariu