Campania Farmec « Indragoste-te de viata » (www.farmecnatural.ro) a venit exact intr-o etapa a vietii mele in care chiar simt ca « inmuguresc », ca dau pe afara de energie, voie buna, idei inovatoare si farmec. Chiar daca afara, primavara este inca in stand-bye. In 2013 ma incapatanez sa am un an extraordinar. Poate chiar cel mai grozav de pana acum. Imi place foarte mult Giulia si ma bucur ca a fost aleasa ca Ambasador al gamei Farmec Natural.

Sunt o tipa care apreciaza farmecul natural al unei femei. De aceea nici nu ma machiez strident, prea mult sau cu sapte straturi de tencuiala asa cum vad la multe fete pe strada. Mai ales, imi place sa ma machiez si sa ma aranjez intotdeauna in functie de ocazie sau de evenimentul la care particip. Nu imi plac artificialitatea si vulgaritatea.




In « Epoca de aur » mama folosea cu consecventa Laptele Doina si era foarte multumita de el. Ce-i drept la vremea aceea nici nu erau prea multe optiuni. Era cam singura de pe piata la un pret decent. Si asa a si ramas. Dupa Revolutie, a inceput avalansa de produse cosmetice iar acum nici nu mai sti ce sa alegi. Alegerea in sine a devenit o problema datorita diversificarii produselor si a nenumaratelor posibilitati in ceea ce privesc marcile prezente pe piata. Asa ca nu prea mai era de bon ton sa spui ca folosesti Lapte Doina. Snobismul, care incepuse incet dar sigur sa se insinueze printre apucaturile romanilor, le indemna pe demoazele sa cam strambe din nas la auzul acestui produs.

Personal a trebuit sa-l folosesc si eu o data, fiind in vizita la o cunostinta si neavand alt demachiant la indemana pentru ritualul meu zilnic. Pielea mea nu prea s-a imprietenit cu Laptele Doina, ba din contra, am avut chiar o usoara reactie alergica asa ca mi-am jurat ca nu o sa il mai folosesc in veci. Plus ca atunci cand vedeam sticla aia…..cu designul….putin cam “prafuit” era moartea pasiunii.

Cunosc si deodorantul Favorit, indragit de bunica mea si deodorantul Athos (www.farmec.ro), preferatul bunicului si m-am bucurat sa le regasesc inca in portofoliul de produse.

Si totusi am colege care folosesc unele produse de la Farmec si sunt multumite. Vazand cum a reusit acest brand romanesc sa se mentina in timp si in constiinta romancelor, cum a reusit sa iasa din uitare si sa se mai modernizeze pentru a tine pasul cu concurenta nu pot spune decat bravo. Chiar daca mie nu mi s-a potrivit un anumit produs, nu inseamna ca am idei preconcepute despre marca si spun cu toata sinceritatea ca merita sa le dam o sansa acestor produse mai ales pentru ca sunt « ROMANESTI ».

Poate ca este vremea sa lasam mofturile la o parte si preconceptiile despre produsele autohtone si macar sa avem curajul de a le reincerca. Asta voi face si eu. Datorita acestei competitii, pot spune ca am redescoperit aceasta marca. Habar nu aveam ca Farmec face si produse de curatenie, de igiena orala etc. Iar de pret nici nu mai are rost sa vorbim, mai ales in epoca economiilor.
Iar daca strainii sunt morti dupa tratamentele genialei Ana Aslan eu zic ca macar atat putem face si noi romanii. Sa pretuim aceasta incredibila mostenire lasata de ea.

In plus, daca intrati pe contul de Facebook al Farmec (http://www.facebook.com/farmec.company) o sa gasiti o gramada de concursuri dragute.




Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013
0 Responses

Trimiteți un comentariu