Asta este un articol scris in 2012 insa este actual intrucat in aceste zile suntem, din nou in ajunul lunii pline din martie.
Stateam in seara asta si ma uitam la ea, la luna, cat de mare si luminoasa era si cum se inalta ea ca o regina a cerului instelat. Parea ca domina totul. Asa mi-a venit ideea sa scriu ceva despre ea. Se pare ca mi-a revenit inspiratia.



Sunt scorpion. Asta o stie toata lumea. Am o problema cu luna, in fiecare luna. Si cu astrele in general. Asta stiu toti scorpionii si scorpioancele. Deh, ce sa-i faci? Asa suntem noi mai «senzitivi» la treburile astea cu planetele, cu energiile etc. Multi ne considera pur si simplu dusi. Parerea lor.
Pana acum, aveam o mare problema cu luna. Cu vreo saptamana inainte de momentul de luna plina incepeau la mine o serie de simptome : schimbari de dispozitie, nervozitate, irascibilitate, «capsa pusa din senin» astfel ca invariabil ma certam cu cate cineva. Aveam insomnii, nu dormeam bine si visam tot felul de grozavii, cateodata aveam chiar si cosmaruri. Nu ma puteam concentra ca lumea, uitam lucruri, ce mai, nasol. Era clar ca se apropia momentul. Asa ca m-am obisnuit sa asociez luna cu «marele malefic» care mi se intampla in fiecare luna. In concluzie, nu stiam cum sa fac, sa stau in cutiuta mea, pana trece pericolul. Mi-ar fi placut sa am o cochilie in care sa ma ascund ca un melc sau sa fiu absolut invizibila.


Pana anul asta cand, usor, usor a inceput sa mi se mai ridice un val de pe ochi si sa vad ca, de fapt, mi se mai intampla si lucruri bune in preajma lunii pline. Am inceput sa iau decizii inspirate, chiar daca pareau nebunesti pe moment, lasandu-ma condusa de instinct, sa cunosc oameni noi, care, intr-un fel sau altul sa ma ajute intr-un anumit moment al vietii mele. Chiar si astazi am cunoscut niste oameni noi si am primit niste raspunsuri pe care poate intr-un fel le asteptam. Asa ca, de ceva luni, am inceput sa ne imprietenim si luna «cea malefica» a devenit «luna mea». Acum ea ma inspira si imi face viata mai interesanta si mai intensa.
Un lucru e cert. Luna ne influenteaza pe toti (asta e demonstrat stiintific) mai mult sau mai putin iar ceea ce face diferenta este gradul de constientizare al fiecaruia.


Asa ca va invit pe toti cei care cititi acest post sa reflectati la ce vi se intampla si sa-mi scrieti cum e luna pentru voi. Mi-ar placea sa aflu parerile voastre.


0 Responses

Trimiteți un comentariu