Stateam si ma gandeam zilele trecute (cu mult inaite de a afla despre aceasta competitie), cum ar arata bijuteria perfecta pentru mine. Ca sa vezi potriveala !

In mod cert ar trebui sa fie argintie, din aur alb, aur alb cu aur roz sau platina. Nu ma prea atrage pe mine clasicul aur galben. Mi se pare fumat. Si in plus cam toate accesoriile mele, inclusiv ceasul merg pe tema argintiului. De cativa ani buni caut un inel – inelul perfect. Insa nu acela care anunta o nunta sau o logodna sau mai stiu eu ce alt evenimnet legat de cuplu. Pur si simplu am o mana libera iar pe cealalta un singur inel, din liceu de care tare rau m-am plictisit si pe care nu l-am schimbat niciodata pana acum. Insa acum, simt ca ar fi cazul pentru altceva. « Actualul » nu ma mai satisface. Si m-am plictisit pana peste poate de argintarii.

Si cand am vazut aceasta proba, am zis « n-aduce anul ce-aduce ceasul ». Hai ca poate imi gasesc inel. Si cand m-am uitat pe www.borealy.ro am ramas fermecata. De atunci numai la bijuteriile lor ma gandesc. Am si ochit cateva piese foarte frumoase……asa ca ce ma fac ? Singura sansa este sa castig……macar premiul 3.

Tentative de a-mi mai cumpara un inel am mai avut, insa de fiecare data am o mare problema. Am degetele mult prea subtiri, asa ca de atunci cand pun ochii pe vreun model, bineanteles ca este prea mare sau nu au marimea mea, sau nu se poate regla. Asa ca deocamdata m-am resemnat sperand ca inelul perfect va rasari el, la momentul potrivit si mi se va potrivi perfect fara retusuri. Cred ca inelul daca nu iti vine din prima, nu e pentru tine.


Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013
2 Responses
  1. Danaela Says:

    Inelul este ,,fermecat”. Depinde pentru ce și prin cine va veni la tine. Chiar și ca ,,răsplată” dintr-o competiție. Va fi un remember veșnic. Felicitări pentru scrisul curat și sincer, entuziast.


  2. Unknown Says:

    Va multumesc pt incurajari. Nu prea am inteles insa partea cu "fermecat".


Trimiteți un comentariu