Cand am citit enuntul etapei 12 a competitiei de bloguri am simtit ca sunt in al 9-lea cer. Cum am o pasiune pentru genti, ce imi puteam dori mai mult? Sa scriu despre gentutele mele dragi. Asa ca am acceptat cu bucurie provocarea sponsorului  http://reeija.ro  de a scrie despre gentile mele si despre secretele care se ascund in ele.

Pe langa alte colectii pe care le detin, cea de genti ocupa bineinteles un loc de cinste. Cu aceasta ocazie, le-am scos de sifonier si le-am numarat pentru ca am vrut sa le fotografiez si oricum nu facusem chestia asta niciodata. Asa am aflat ca am ajuns la cifra de 35. Bineanteles ca nu mi se par suficiente si doar bugetul ma impiedica sa cumpar tot ce imi doreste inimioara in materie de genti.



Nu sunt toate ale mele, o parte sunt si ale mamei dar nu prea conteaza de fapt pentru ca oricum le « seruim » in functie de ocazie sau eveniment/tinuta.
Nu am genti « de firma » si nici nu ma omor dupa marci exclusiviste cand in lumea asta mor oameni de foame sau nu au un acoperis deasupra capului. Poate unii ma vor considera ipocrita insa oricat de mult mi-ar placea o geanta pot sa spun enough is enough cand simt ca e supraevaluata.

Preferata mea este, de departe, geanta rosie, o copie chinezeasca a unei marci celebre-un designer australian pe care il ador. E cea mai scumpa geanta pe care am cumparat-o cand eram somera – culmea ! Asta e marele paradox al colectiei. Insa s-a dovedit extrem de rezistenta in ciuda multitudinii de obiecte carate sau indesate in ea. Vorba reclamei……geanta rezista..…precum coafura.


Dar daca ar fi sa spun ce secrete se ascund in ea…..nu ar mai fi secrete. Cred ca unora dintre barbati le-ar placea sa isi bage putin nasul in gentile femeilor, doar din curiozitate.  Altii sunt de-a dreptul ingroziti de acest gand.  Cred ca un barbat a inventat zicala « sa te fereasca Dumnezeu de geanta unei femei ». Unul care probabil si-a luat una in cap. In anumite zile, daca as fi dat unui barbat cu geanta in cap, sigur ar fi putut fi considerata arma alba si vatamatoare.

Am multe in geanta insa, ca mai toate femeile, desi gentile au compartimente, niciodata nu gasim ce cautam din prima. Insa incerc sa reduc numarul obiectelor purtate in geanta pentru a trece usor usor de la genti extralarge la unele mai normale. Pot insa sa spun ce imi lipseste din geanta : un IPad, un spray paralizant (intotdeauna am vrut sa-mi cumpar unul dar nu am apucat si slava cerului ca nici nu am avut nevoie), un briceag multifunctional (nici nu stiti ce util este cand se rupe cheia in broasca si nu mai ai cu ce intra in casa) si cred ca ajunge.


Am uitat sa spun ca atunci cand ma plictisesc de o geanta sau nu ii mai gasesc utilitatea, o trec pe numele mamei, iar cand si ea le scoate din uz, ajung la bunica. Deci circuitul gentilor in familie functioneaza.
Sper ca nu am speriat prea multa lume si sper de asemenea sa castig pentru ca deja am ochit o gentuta draguta de la sponsor, care sa imi completeze colectia.




Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013
0 Responses

Trimiteți un comentariu