Discutand cu cateva colege zilele trecute despre par si schimbarile prin care au trecut podoabele noastre capilare in diverse etape ale vietii, le povesteam ca citisem undeva ca, cica, noi, femeile atunci cand suntem nemultumite de ceva (la modul inconstient, de cele mai multe ori) facem cate o schimbare in viata noastra. Si cel mai usor de schimbat sunt evident garderoba, machiajul si parul.

Bineanteles ca si eu am avut o etapa in care am vrut cu tot dinadinsul sa imi schimb culoarea parului. Imi dorisem dintotdeauna sa ma nasc blonda cu ochi albastrii. Deh mama m-a facut doar satena cu ochi capui. J. Cum lentile de contact nu am suporat sa-mi pun, am zis macar sa incerc o schimbare de look, vopsindu-ma blonda.

Asa ca pe la 23 de ani, am inceput sa merg la coafor ca sa ma vopsesc la modul profi. Blondul este o culoare destul de pretentioasa si greu de intretinut astfel ca la fiecare 3 saptamani faceam o vizita la salon pentru intretinerea culorii. Si intre noi fie vorba, niciodata nu mi-a iesit nuanta pe care o vroiam. Dar am perseverat! J

Nu am facut aceasta schimbare pentru ca eram nemultumita de ceva ci mai degraba pentru a face un experiment – vroiam sa vad de ce unii domni prefera blondele si ce au ele atat de special. Am vrut sa vad cum e sa fii blonda si in acelasi timp sa-mi fac si damblaua cu aceasta culoare. Deh, pe atunci nu apreciam farmecul culorii mele naturale.

Deci creata si blonda aratam cam asa:





















La 25 de ani am vrut sa dau o petrecere mare ca sa marchez primul meu sfert de secol. Si cum ma saturasem de blond si doream sa revin la coloarea naturala a parului meu (adica saten), am descis sa fac o alta schimbare drastica. Asa ca, peste noapte, cu o seara inainte de petrecerea mea, m-am vopsit bruneta si apoi mi-am intins parul la coafor. Imi trecuse mania vopsitului asa ca am vrut sa incep regenerarea parului si sa fac o trecere frumoasa de la blond la saten fara sa arat ca o tiganca vopsita. Asa ca brunetul a fos alegerea mea. Insa trecerea de la creata blonda la bruneta cu parul drept a fost atat de radicala si de brusca, incat nici vecinii nu m-au mai recunoscut. Iar la petrecere, toata lumea a ramas cu gura cascata inclusiv iubitul meu.






















Deh, mi-a mai facut inca o data damblaua, i-am socat pe toti, insa de atunci nu m-am mai vopsit si nu as mai face-o niciodata de acum incolo pentru ca am inceput sa aprecize darurile cu care natura m-a inzestrat.

Bineanteles, dupa aceasta schimbare radicala a trebuit sa urmeze si o etapa de ingrijire a parului pentru care mi-ar fi fost foarte util un kit de tratament pentru regenerarea parului GerovitalPlant tratament. Daca l-as fi avut la momentul ala.

A fost o etapa….

Articol scris pentru Spring Super Blog 2014


3 Responses
  1. Roxie Says:

    Wow! Chiar că a fost o schimbare de la blond, păr creț la brunet, păr întins. Şi eu am rămas cu gura căscată acum când am văzut pozele - nu te-am văzut niciodată cu parul drept.


  2. Unknown Says:

    mie nu-mi e frica de schimbari radicale. am fost si blonda cu parul intins insa doar pentru o nunta. si ar mai fi trebuit sa mentionez ca am fost si roscata tunsa scurt dar nu am mai gasit pozele.


    Prima mea nota maxima din Spring Super Blog pentru acest articol. 100 de puncte



Trimiteți un comentariu