Te tot astept sa vii la mine cam de vreun an de zile. Mai exact de cand te-am rapit din mainile prietenei mele si te-am tinut ostatic pentru un weekend. Stiu, a fost urat din partea mea, dar scopul a fost nobil. Vroiam doar sa facem cunostiinta si sa aflu ce stii sa faci. J Si apoi tot la ea te-ai intors si m-ai lasat cu ochii in soare! Sedusa si abandonata!

Asa ceva………!

Te-am asteptat apoi cu speranta de Craciun. Si n-ai venit ! Chiar i-am scris lui Mos Craciun sa mi te aduca in dar, insa vad ca nu prea citeste blogurile! In fine…nu stiu ce s-a intamplat!



Si cum sa nu ma indragostesc de tine cand esti atat de elegant si de usor! Si nu ocupi nici spatiu mult, insa esti generos cu depozitarea. In concluzie, asa cum isi cara melcul casuta in spate, asa as putea si eu sa imi car “bibiloteca in spate” …pardon in geanta! Iti dai seama? Chiar pot sa tin toate cartile care imi plac intr-un singur loc. Si le pot citi oriunde si oricand.

Am observat ca nici nu “papi” mult. Am auzit eu ca bateria “te tine” pana la o luna; deci daca uit sa te “hranesc” nu o sa fie bai si nici nu o sa ma trezesc ca mori in bratele mele. J

Nu mi-ai stricat nici ochii cand am mers in parc, nici somnul cand citeam seara in pat, precum ecranul PC-ului sau al tabletei. Stiu eu ca esti grijului cu ochisorii mei doar ai cea mai noua tehnologie E Ink Pearl pentru un contrast cu 50% mai bun si care nu oboseste ochii. Ca sa nu mai spun ca pot mari si fonturile. Cred ca si bunica ar vedea sa citeasca de pe tine.

Ti-am spus ca daca imi cumpar carti in format pentru eBook economisesc si bani? Esti low cost ce mai! Cine iti poate rezista? Si am terminat si cu piratatul cartilor! Intru si eu in legalitate, caci din 2 click-uri  am si luat cartea. Si o primesc apoi direct de la sursa, prin Wi-fi Nu e tare?

Si daca uit unde am ramas cand citesc o carte, sau sterg una din greseala, ma pot baza pe tine. Tu tii minte unde am ramas si ma ajuti apoi sa iau cartea din nou fara costuri suplimentare.

Ah, sa nu uit nici de prietenele mele, cititoare inraite ca si mine. S-a dat liber la share-uit pasaje din carti pe Facebook.

Hai ca deja te-am laudat prea mult si o sa ti se urce la cap acum! Sa nu crezi ca nu am observat ca nu ai lumina. Si nici nu mirosi ca o carte, sa nu uitam! Dar eu tot cu tine votez de acum inainte! Nimeni nu e perfect!

Daca nici de Paste nu o sa apari, prevad ca am sa ma supar tare si am vaga senzatie, ca dupa ce termin de scotocit Internetul dupa oferte, promotii, reduceri si alte asemenea am sa ma duc direct in magazinul MarketOnline.ro ca sa imi indeplinesc dorinta.



Daca tu nu ma vrei, eu te vreau. Pun eu mana pe tine anul asta……negresit!


Articol scris pentru Spring Super Blog 2014



16 Responses
  1. MICA/PITICA... Says:

    Ma grabesc sa comentez!!! VREAU si EU!!! 1 READER!!!! Atit de bine ai descris performantele!!! Credeam ca deja ai asa un instrument in dotare - cit esti TU de tare...Cind colo...Mada - Inca ....tanjeste...Imi doresc la fel de muuult sa citesc...usor...sa nu imi mai pierd nici semnele de carte....sa incep si sa termin de citit cite 1 carte...sa revin ...de cite ori am nevoie&chef...la pasajul ...xxxx...Iata - efect...la articolul tau...Oare ma publici????


  2. Unknown Says:

    Esti prima comentatoare! Uite ca te-am publicat...na :), ca de fiecare data! Hai sa ne punem amandoua o dorinta sa vedem cine primeste mai repede Reader! Ce zici?


  3. emil Says:

    foarte frumoasa descriere a placerii de a citi carti electronice... pentru mine calculatoarele si celelalte medii au fost cred progresul care a dus la slabirea viziunii de a infiinta o biblioteca. Daca lucrurile progreseaza la fel de mult ca in ultimii 10 ani, ma gandesc in cativa ani nu va mai fi nevoie de biblioteci si librarii ci numai de ceva mai mic decat un celular, poate conectat direct la undele creierului si acces la informatiile necesare...


  4. Roxie Says:

    Nu se poate sa nu vina iepurasul cu un e-reader,la cat de frumos ai scris. Iti tin pumnii.


  5. Unknown Says:

    Sa te auda ...iepurasul draga mea! :)


  6. Unknown Says:

    Emil...stiu si eu? Tot ce se poate!


  7. Unknown Says:

    Si am impresia ca merge sa dai si Ctrl +F si sa cauti prin ea. Ceea ce i-a venit unei colege digitalizate (ca noi toti) sa faca pe o carte obisnuita, ca nu mai stia ce este cu un personaj.
    Si eu vreau neaparat un reader, fie kindle, fie nook, nu m-am hotarat.


  8. Cum ar fi daca ti-ai putea indeplini singura toate dorintele? un duh al lampei ne trebuie noua.


  9. se vede cata dragoste ii porti; asa ca, sper sa se lase miscat si iepurasul ;))


  10. Anonim Says:

    Este interesant articolul, dar nu ma da pe spate. Imi plac eBook readerele. Eu chiar am unul, dar tot cartile ma atrag. Deci nu votez cu eBook reader-ul.


  11. Unknown Says:

    Da merge. Si mai afce o grmada de alte chestii dar nu apucat sa le insir pe toate.


  12. Unknown Says:

    Sau o bagheta magica Florina! Daca ma gandesc bine si un pestisor de aur ar merge nu-i asa?


  13. Unknown Says:

    Daca pe Mos Craciun nu l-am induplecat poate reusesc sa vrajesc iepurasul Oana :)


  14. Unknown Says:

    Acum fiecare cu preferintele lui!


  15. Anonim Says:

    Vreau si euuuuuuuuu sa-mi car "biblioteca in spate"!!!! :* :* Super Mada! Sa vina readerul la tine zic! Acum!


  16. Unknown Says:

    Sa vina sa vina.........mai repede! :)


Trimiteți un comentariu