Fraza asta o auzim si o vedem cam peste tot : in media, la conferinte, in reclame, in carti de dezvoltare personala, pe panouri publicitare, in industria de beauty si wellness etc. Aproape ca a devenit noul cliseu al mileniului pe care il traim. Unii cred in acest principiu, altii nu.


Personal, eu cred foarte mult in asta pentru ca mi-a fost dat sa intalnesc oameni pe care ii vedeam cum pur si  simplu “stralucesc” si am simtit cum aceasta stralucire vine din strafundul fiintei lor, nu din cosmetizari exterioare. Si este atat de frumos sa intri in contact cu astfel de oameni.

Cred ca unul dintre momentele in care am inceput sa vad cat de mult conteaza atat frumusetea interioara cat si cea exterioara si mai ales cat de important este echilibrul dintre ele a fost in timpul uneia dintre calatoriile initiatice pe care le-am intreprins pana acum – pelerinajul numit Camino de Santiago in anul 2012.

Pe parcurusul celor aproximativ 250 de kilometrii parcursi am intalnit o sumedenie de oameni, din toate colturile planetei, de la care am invatat enorm. Acum cand imi amintsec de acea calatorie ma curprind o sumedenie de trairi si amintiri placute. In ceea ce ma priveste a fost intr-adevar inceputul calatoriei catre mine insami si al intelegerii faptului ca venise timpul sa-mi indrept atentia catre centrul fiintei mele. Acea calatorie mi-a schimbat pur si simplu perceptia asupra limitelor fizice si psihice, asupra acceptarii oamenilor asa cum sunt ei, asupra obstacolelor din viata si a multor alte lucruri. De atunci pot sa spun ca am inceput sa deschid ochii in mod real si sa pasesc asumat in directia dezvoltarii mele personale. Pot spune ca pelerinajul catre Santiago de Compostella a fost pentru mine una dintre revelatiile cele mai puternice pe care le-am avut pana acum.


Au urmat apoi si alti oameni, cursuri si multe minunate experiente care au contribuit la “constructia” frumusetii mele interioare. Si pot spune ca procesul este in plina desfasurare caci descopar in fiecare moment ca nu e bine sa te concentrezi prea mult doar pe frumusetea interioara si sa o neglijezi pe cea exterioara sau viceversa caci numai echilibrul celor 2 tipuri de frumusete inseamna desavarsirea.

De curand, am intalnit o persoana dornica sa parcurga si ea acest pelerinaj si dintr-una in alta am ajuns la un pahar de vorba la discutii despre remedii florale Bach, reflexoterapie si terapie craniosacrala. Discutia m-a incitat si surfand pe net ca sa aflu mai multe informatii despre subiectele in cauza am descoperit un loc foarte interesant in care cele doua tipuri de frumuseti se armonizeaza perfect.


Este vorba de Centrul Shakti (nume cu rezonante hinduse, despre a carei semnificatie care am aflat de curand…….hm…ce coincidenta!), care promoveaza un concept inovator pe piata centrelor de beauty si wellness de la noi – conceputul de armonie holistica. Este printre putinele centre care oferta sub acelasi acoperis atat servicii  de infrumusetare (cum ar fi : coafor, cosmetica, mani-pedi si machiaj) cat si terapii alternative, diferite tipuri de masaj (ca de exemplu masaj ayurvedic, ritual balinez, masaj cu bambus sau masaj Raindrop, ca sa enumar doar cateva) sau servicii din sfera dezvoltarii personale.


Din cate am vazut si incercat pana acum, atat diferite servicii de infrumusetare si tipuri de masaj (de care sunt pur si simplu indragostita), clinici de toate felurile si alte terapii, ma bucur sa le gasesc pe toate grupate intr-un singur loc, intr-o ambianta eleganta si alese pe spranceana, nu facute dupa ureche si doar de dragul castigului material imediat. Este intr-adevar un concept inovator si de calitate superioara de unde e clar pleci “imbunatatit/a”.




Articol scris pentru Spring Super Blog 2014
0 Responses

Trimiteți un comentariu