Daca m-as apuca sa-i povestesc bunica-mii ce-i aia o tableta m-ar intreba daca e buna si pentru durerile de cap.

Nu stiu daca te ajuta sa vindeci durerile de cap sau mai degraba le creeaza, insa un lucru e cert – vindeca dependenta de Internet si de conectivitate permanenta.

Pana acum aproximativ un an de zile, nu ma omoram eu dupa aceasta ustensila, neconsiderand-o decat un moft.

Asta pana cand mi-am creat blogul personal.

Primul moment in care am constientizat ca e un instrument nu numai util si ci absolut necesar, mai ales pentru un blogger, a fost la Webstock 2013, cand am fost invitata sa fac live blogging.

Atunci am realizat cat de necesara mi-ar fi fost o tableta. Din fericire, mi-au sarit prietanii in ajutor si am facut rost astfel de obiectul muncii fara de care nu mi-as fi putut duce misiunea la indeplinire. Deh nevoia te invata! Fara acea tableta (super smechera de astfel J) nu as fi putut sa fac nimic. Acea tableta m-a scos din impas si pe loc m-am indragostit de ea.
Cam asa arata

Asa ca din ziua aia, am nu am mai considerat-o un moft ci o necesitate si studiez inca oferte de tablete pentru a-mi alege un model care sa imi usureze viata, atat ca blogger cat si ca internaut.

Avand un blog, ideile iti pot veni oriunde si oricand asa ca e bine sa ai pe ce iti nota ideile (ca sa nu fuga) sau cu ce sa surprinzi instantaneele inedite si sa faci poze frumoase (asta e o alta pasiune a mea si tot timpul ma lasa aparatul cand mi-e lumea mai draga J).

Tableta nu e acelasi lucru cu un laptop sau un desktop, functiile sale fiind mai limitate insa te poate scoate din impas rapid, atunci cand nu ai “biroul dupa tine” si trebuie sa comunici instant. Asa ca, la nevoie, se poate transforma in micul tau birou mobil ad hoc. Si ma gandesc ca este util mai ales celor care au o munca dinamica ca de exemplu bloggerii, freelancerii, fotografii si nu numai.

In plus, acest dispozitiv mic, usor si dragut, cu ecran tactil si fara tastatura, capabil sa se conecteze atat la Internet cat si la Wifi, poate incapea usor in orice geanta si uneori si in buzunar. Iti poate tine de urat in vacanta, cand astepti trenul, metroul sau avionul sau pur si simplu oricand ai chef sa fii conectat.

In plus, atunci cand stai la vreo coada poti folosi timpul eficient rezolvandu-ti treburile “online”.

Cei care vor sa citeasca o carte insa nu au reader, o pot face si pe tableta.

Astea ar fi pe scurt cateva dintre lucrurile pe care le poti face avand o tableta.



Poti gasi mai multe informatii in oferta magazinului Azerty.ro.


Articol scris pentru Spring Super Blog 2014
2 Responses
  1. Roxie Says:

    Aș zice că mai degrabă întreține dependența de internet decât să o vindece. şi eu am crezut-o inițial un moft şi după mi-am dat seama că e foarte buna la casa omului.


  2. Unknown Says:

    este...insa abuzul dauneaza grav sanatatii :)


Trimiteți un comentariu