La povesti despre masini nu ma prea bag insa, dupa o perioada lunga in care observasem in mod repetat ca masina nu mai accelereaza normal la turatiile indicate pe bord, iar atunci cand opream motorul auzeam un zgomot de metale care se ciocnesc, am hotarat ca e momentul sa merg la doctor cu draguta J.

Dupa o simpla verificare, mecanicul pe care mi-l recomandase un prieten, a constatat sec ca patineaza ambreiajul si ca trebuie sa verifice si cutia de viteze insa nu a putut sa o faca pe loc. A doua zi ma suna mecanicul care imi comunica toate problemele si imi sugereaza sa schimb rulmentul de presiune, volanta si discul de ambreiaj. Socul nu l-am avut aici, ci atunci cand mi-a spus cam cat ma va costa toata « distractia » (adica pretul pieselor + reparatia). Era sa-mi pice telefonul din mana. Am decis ca ar fi mai bine sa caut pe Internet piese auto in speranta ca o sa gasesc ceva mai ieftin. Asa ca am apelat la prietenul Google.



Am gasit un site care care m-a atras din prima si anume. Primul lucru care m-a facut sa raman mai mult timp pe acest site decat pe celelalte a fost design-ul, care este foarte modern si cel mai important usor de navigat si user friendly. Am remarcat ca au o sectiune activa de feedback unde poti citi comentariile altor clienti. Dupa o cautare simpla am gasit exact piesele de care aveam nevoie si pot spune ca AutoHut.ro a trecut testul de foc. Are preturi mici mici da’ mici ! Mai mici decat m-as fi asteptat. In plus ofera posibilitatea de a compara preturile in online si de face o comanda rapida fara inregistrare!

 Dupa ce am adaugat in cos toate piesele necesare am observat ca am livrarea gratuita, comanda fiind de peste 399 lei. Livrarea s-a facut in 24 de ore ceea ce a picat la tanc mai ales ca aveam nevoie cat mai repede sa repar masina ca sa plec in vacanta. Si un lucru foarte important este ca AutoHut ofera o garantie mare pentru piese. Cand am vizualizat cosul de cumparaturi totalul de plata era la jumatate din pretul comunicat de mecanic. Hmm…..not bad ! Dupa ce a reparat masina, am avut o mare satisfactie atunci cand am vazut fata mecanicului, mut de uimire cand a aflat ce ieftine au fost piesele cumparate de la AutoHut.ro. De atunci vizitez site-ul in scopul gasiri unor promotii pentru accesoriile de care mai am nevoie.


Si as mai dori sa adaug ca site-ul este membru la « Magazinelor de incredere ». Aceasta titulatura nu este o forma fara fond.


Articol scris pentru Blog Awards
0 Responses

Trimiteți un comentariu