Blogul meu nu este axat pe partea de review-uri sponsorizate de produse insa am simtit nevoia sa  povestesc si astfel de experiente pentru ca se incadreaza in conceptul de explorare si pana la urma fac parte din chestiile care mi se intampla in viata, fara sa le caut neaparat cu lumanarea.

Chiar daca nu primesc nici un ban pentru ca scriu acest articol, am simtit nevoia sa impartasesc experienta avuta ca tester de produs.

Acum vreo 2 luni cred….(nu mai tin bine minte !) am primit pe Facebook un share de la o prietena cu oferta SKIN79. La prima vedere mi-am spus Ah inca o firma care vinde cosmetice !…inca una de parca nu sunt destule.  

Cand mi-am aruncat un ochi ca sa vad despre ce era vorba, am vazut ca ofereau mostre gratuite spre testare. Am trimis si eu un mail ca sa primesc o mostra dar nefiind convinsa ca o voi si primi, mai mult asa ca sa testez marea cu degetul.

Dupa ceva timp, (in care si uitasem de emailul trimis) am primit prin posta mostra. Sincer nu ma asteptam ca firma asta, (despre care nu auzisem in viata mea) sa se tina de cuvant si sa-mi si trimita mostra promisa. Bila alba pt seriozitate. Nu credeam ca de pe Facebook se mai intampla si lucruri concrete in offline.


SIN79 este o companie coreeana de cosmetice. Are un portofoliu bogat de produse si a intrat recent si pe piata romaneasca. Este prima data cand testez un produs coreean si pot spune ca am fost multumita.

Am folosit recent BB cream-ul potrivit tenului meu (mixt) si pot spune ca a rezistat admirabil pe fata. L-am aplicat dimineata pe la ora 7.00, am plecat la serviciu (mediu uscat si aer conditonat), apoi dupa serviciu am fost la un eveniment pentru care am mers pe jos destul de mult in conditiile unei zile toride la peste 30 de grade si am ajuns acasa in jur de ora 18.00 transpirata si terminata. Produsul s-a comportat onorabil, nu s-a prelins (in ciuda tranpiratiei de pe frunte) si nici fata nu a aratat incarcata sau mai stiu eu cum. Si nici nu a avut mai mult luciu decat are de obicei. Pote ar fi trebuit sa folosesc si niste pudra pentru matifiere sau altceva insa la ora aia nu sunt prea harnica si abia ma misc. Asa ca eu zic ca e un produs ok. Plus ca mai are si protectie SPF 25+.

Mostra mai continea si un demachiant care arata ca un gel de dus la prima vedere si prima data am crezut ca trebuie sa ma spal cu el pe fata. Dupa ce am citit instructiunile m-am mai dumirit. Trebuie sa-ti umezesti putin fata, iti dai cu « gelul de dus » J si apoi astepti putin (timp in care gelul se transforma intr-o spuma alba, similara celei pentru par dar mult mai fina – asta chiar nu am mai vazut !) si apoi te speli pe fata. Am observat ca indeparteaza cu succes si rimelul – inca un pnct in plus. Am avut rimel normal nu waterproof. As fi curioasa daca-l spala si pe ala.


In concluzie, atat BB cream-ul cat si demachiantul sunt ok si le-as mai folosi oricand deoarece tot ce scrie in brosurica lor e adevarat.
5 Responses
  1. bambina Says:

    Si mie imi place foarte mult BB cream-ul acesta. Il am in varianta full size si il termin in curand. :)


  2. Unknown Says:

    ce cantitate are si cam in cat timp l-ai terminat? il folosesti zilnic?


  3. Anonim Says:

    AI DREPTATE CA SUNT FFF BUNE ,BRANDUL SKIN79 E LIDER MONDIA IN VANZARI SI DE...NU POTI PACALI O LUME INTREAGA
    INTRA PE WWW.SKIN79.RO


  4. Unknown Says:

    he he esti de la site! :)


  5. Anonim Says:

    In prima faza am zis si eu ca sunt niste bb creme ca oricare altele ,dar mai bine promovate la nivel mondial ,mai ales in Asia ,dar dupa utilizare m-am convins ca merita ,ca sunt deosebite, iar rezultatul benefic este vizibil.
    BB crema Vip Gold este pentru mine perfecta.
    Doza re 40 gr,o folosesc zilnic de peste 3 luni ,asa ca merita o nota mare.


Trimiteți un comentariu