Joy aprilie 2013



Pe langa trenduri hot, tinute stylish, bloggerite si stiliste am regasit si un advertorial dragut pentru deodorantul Nivea Stress Protect care te invata cum sa faci fata stressului zilnic si sa iesi invingatoare. Cel mai mult mi-a placut ca are un sticker dragut cu un mesaj inspirational despre incredere pe care l-am regasit si in alte reviste, dar cu un alt mesaj. L-am lipit imediat pe geamul usii de la dormitor printre alte mesaje despre incredere tot de la Nivea. Evident am savurat interviul cu Pink, una dintre cantaretele mele preferate. Amuzante cele 20 de semne ca cica EL ar fi Mr. Perfect. Foarte educativ, articolul despre « mingles » (mixed singles) barbati care functioneaza dupa principul «  tu la tine, eu la mine, libertate cat cuprinde si fara atasamente » hmm !! Relatarea jurnalistei despre minunile Africii de Sud m-a facut bineinteles sa mor de invidie ca nu am fost eu in locul ei prin acele locuri. 



Avantaje aprilie 2013



Mi-au placut Femeile anului 2012 « rezultate » in urma campaniei Avon – niste super femei, super modele de viata.
Articolul « Vocatia de a face bine » despre jurnalista Elena Dinu mi-a demonstrat ca, a face bine nu trebuie musai sa se rezume la teritoriul Romaniei. Elena Dinu s-a implicat activ in campania Salvati Delta, a convins Enel-ul sa electrifice localitatea Holbav si a fost si in Tanzania sa-i ajute pe oamenii de acolo doar pentru ca aveau nevoie.
Am mai citit despre Runa Petringenaru care s-a intors din SUA pentru a trai din nou in Romania si a pune bazele unei tabere medievale pentru copii, despre talentata regizoare Chris Simion. Foarte util si articolul despre evenimentul legat de menopauza si mai ales despre desfiintarea miturilor si cliseelor legate de aceasta etapa a vietii de care nu scapa nici o femeie.
Super utile pentru mine mi s-au parut articolul despre motivele pentru care amanam diverse lucruri si cel despre marea curatenie. Ah ce utile mi-ar fi fost anul trecut cand am trecut si eu printr-o curatenie de genul asta la mine acasa insa niciodata nu m-am gandit sa sortez lucrurile in 3 saci : de dat, de aruncat si de vandut.


Elle aprilie 2013



Mi-au tras atentia cateva articole : cel despre Roberto Cavalli of course ! , despre noul val de modele de pe podiumurile internationale, articolul Mihaelei Radulescu care ne indeamna sa ne antrenam capacitatea de a visa – niciodata nu m-am gandit ca si chestia asta se poate antrena. Si articolul despre Malvina Cservenschi mi- a placut mai ales titlul « Make a wish and let it happen ».
Foarte folositor a fost si articolul despre shoppingul online. Mi-a placut la nebuinie cele cateva tinute prezentate ale desgnerilor romani – wow cata creativitate!






Femeia aprilie 2013



Mi-a mers la suflet articolul profil de invingator despre Dana Deac si m-a impresionat profund caracterul frumos pe care il are si profesionalismul cu care isi face munca. M-a amuzat teribil articolul despre « stapanii mirodeniilor » cu cei 3 jurati de la Master Chef.
Mi-au mai placut si articolul despre Carlos L’Abbate, argentinianul insurat cu o romanca si care tine acum cursuri de yogilates in Romania, articolul despre roscove, care sunt un bun substitut al ciocolatei iar eu habar nu aveam despre ele J,  articolul despre provocarile primului job, despre pauzele in relatii, articolul despre Balcic si cel despre Corina Bratu care reinvie mestesugul macrame-ului iar din mainile sale ies niste lucruri extrem de cool si cel despre numarul tau din Cabala.

  
Esquire primavara 2013



Nu prea am inteles eu mare lucru din revista asta, insa mi-au atras atentia cateva articole : Biblia pentru atei, articolul de calatorie scris de Mihnea Lazar, dragut si articolul cu Ilie Nastase (mai ales pozele J chiar daca intr-una arata de parca ar fi imbalsamat), lectiile de viata cu diverse personalitati, amplul articol despre Heinrich Petra – inginerul roman, parintele marcii Mini. Articolul despre Megan Fox mi se pare cam melodramatic si de o falsitate teribila – cica vezi Doamne actrita s-a saturat sa mai fie sex simbol si acum ar vrea sa-si cam spele imaginea de prea sexy. Ma bucur sa gasesc totusi in revista si un articol despre un chirurg (nu prea gasesc dinastea prin revsite), sau articolul despre cum am ajuns ajuns noia oamenii intr-un mare Big Brother atunci cand nua vem ce face si ajungem la exhibitionism mediatic.



Business magazin 21 aprilie 2013



Multe articole foarte bune. Cel mai amplu articol din revista este cel legat de ce se intampla pe piata cazinourilor din Romania. Nefiind familiara cu domeniul nici prin cap nu imi trecea ce se intampla in aceasta industrie.
Mi-a placut mult articolul despre Ilie Gheorghe care se lupta de ani buni sa scoata la liman fabrica de panificatie Spicul. Interesanta si ideea celor de la Stihl de a infiinta un program Rabla pentru unelte in scopul de a elimina de pe piata  produsele contrafacute si de a educa consumatorii.
Cu riscul de a ma repeta, mi-a placut la nebunie articolul despre casa eco a lui Razvan Cazacu care pe langa faptul ca arata super elegant, inovativ etc dar mai este si prietenoasa cu mediul si economiseste energie. Imi place la nebuinie conceptul asta care imbina confortul si arhitectura moderna, futurista pe alocuri chiar cu componenta eco. Cat mi-ar placea sa locuiesc intr-o casa care pe langa faptul ca economiseste energie si arata super sa mai si produca energie pentru vecini. Ar fi ceva !
Articolul Iulianei Stan «  Viciul si virtutea increderii » e pur si simplu super.



Business magazin 28 aprilie 2013



Si in acest numar am descoperit cateva articole interesante, insa de departe cel care mi-a luat ochii este amplul materiat despre « Portretul robot la workaholicului roman ». E un subiect care ne priveste pe toti, cred eu si citind am descoperit socata ca 92% dintre angajatii romani lucreaza mai mult de 40 de ore pe saptamana. Deci stiam eu ca multi romani se spetesc din diverse motive dar niciodata nu mi-am imaginat ca cifra este atat de mare. Mi se pare foarte trist si ingrijorator in acelasi timp si ma gandesc cu groaza unde vom ajunge in stilul asta.
Si alte articole mi-au captat atentia cum ar fi cel despre evolutia pretului aurului, articolul despre Malta si despre un creator de moda de care personal nu auzisem  - Stefan Musca si Funky Fashion.

0 Responses

Trimiteți un comentariu