Am fost saptamana trecuta sa-mi ridic premiul 2 obtinut la Campania Just4Girls. Dupa cum am scris in articol, eram chitita pe un corset si pe un costum de baie.

Recunosc ca am tinut mortis sa vin la magazin pentru ca stiam eu ca pana imi gasesc ceva potrivit trebuie sa probez zeci de modele. Asa ca primire prin curier no way. Cand am vazut ca au magazinul intr-un apartament de bloc, am cam ridicat o spranceana….hm ce o mai fi aici ?

Dar am descoperit un spatiu dragut in care poti vedea absolut toate modelele de pe site si care iti ofera ceea ce in alte magazine nu gasesti – intimitatea de a proba in voie tot ce poftesti si consultanta personalizata. Unde mai pui ca nu trebuie sa te calci in picioare cu alte cliente sau sa te lovesti cot in cot la raft. E ca si cum te-ai duce la croitor si acesta iti dedica tie ca si client toata atentia sa.

Tanti de la site e foarte simpatica (insa din pacate nu i-am retinut numele J) si o dupa ce am stat putin la povesti am descoperit ca este o tipa chiar misto.

Acestea fiind spuse, nu mica mi-a fost mirarea cand corsetul mi-a venit din prima, ca turnat pe mine, desi cupele nu sunt cu push up asa cum speram eu. Cat priveste costumul de baie, iarasi o surpriza placuta. Am ales vreo 3 modele si m-am apucat sa le probez rugandu-ma in sinea mea sa gasesc unul care sa mi se si potriveasca. Si l-am nimerit din prima – unul verde smarald care mi-a venit perfect. Asa ceva…..nu mi s-a mai intamplat niciodata la costume de baie. Am mai probat eu inca 2 modele dar pana la urma l-am luat pe cel verde ca era prea..…perfect. Parca ma astepta pe mine. Acum ma oftic rau ca anul asta nu voi putea ajunge la mare (nu am voie sa ma expun la soare) ca abia astept acum sa-mi scot in lume costumul.


Pe langa corset si costum de baie am mai luat niste ciorapei dar am hotarat sa nu ii arat in poza.

In orice caz, la cat de multumita am fost si la cat de bine mi-au venit produsele alese, sigur le voi mai face vizite cand voi mai avea nevoie de ceva pentru ca stiu ca au exact masura mea.

Produsele vandute sunt facute in China insa destinate pietei din Polonia, asa ca au o alta calitate. Cunoscatoarele stiu la ce ma refer.


P.S. Ii invit pe cei si cele care m-au injurat sa viziteze magazinul ca poate asa vor intelege ca lenjerie intima nu inseamna doar chiloti si sutiene.
0 Responses

Trimiteți un comentariu